Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber på Vinmonopolet og gadd ikke skifte til vanlig klær før jeg gikk inn på matbutikken. En kunde trodde jeg jobbet der og sa: "Har dere isbiter her?". Jeg så bare forvirret på henne før hun sa: "Nei, du jobber kanskje ikke her du".  :tease:

Lenke til kommentar

Opplever ofte lignende selv. Er ofte innom i butikken på vei hjem fra jobb og står der i full vekteruniform, når folk kommer bort og spør hvor de finner diverse varer. "Da må du nesten høre med se som jobber her" pleier jeg å svare med humor i blikket.

At unger tror vi er Politiet er jo forståelig, men at voksne forveksler den mørke vekteruniformen med en grønn Kiwiuniform ser jeg ikke helt?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jobber med russen, nå er 17. Mai over så tiden deres er offisielt over. Men mye spennende som skjer der altså, en av det som irriterer meg er de som skal inn på russekroene og som ikke har ID  :wallbash:

De er nødt til å vise ID og russepasset for å komme inn, for å være sikker på at de er over 18 og at de har betalt inngang til arrangementet. Men så kommer det HVER gang én skrulling som ikke har ID, som kun har med seg russepasset.

Mener det står alle steder også, at de må hver gang ha med seg ID for å komme seg inn. Likevell er det mange som ikke får det med seg, og som skal være sikker på at de ikke mister førerkort/bankkort når de er på byen så de lar det ligge hjemme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kunde på jobb: "Aner du hvor mye den koster i Sverige?"
Jeg (Inni meg): "Nei, og det driter jeg i fordi vi er i Norge nå. Stikk til Sverige om det er så mye billigere der. Ikke glem at det koster å dra dit også"

Jeg (til kunden): "Å ja heh, den er SÅ billig i Sverige ja. Er litt forskjell på prisene ja :)"

Lenke til kommentar

"Kvittering?"

"Haha, nei får ikke noe igjen på den likevel."

HVER gang!!!!

Haha, opplever det flere ganger når jeg jobber. Det verste er at de tror at de er morsomme når de svarer det der.  :tease:

Lenke til kommentar

"Kvittering?"

"Haha, nei får ikke noe igjen på den likevel."

HVER gang!!!!

Haha, opplever det flere ganger når jeg jobber. Det verste er at de tror at de er morsomme når de svarer det der. :tease:

Ja, og de tror tydeligvis at de er de første som sier det og.. Blir som den "Gjem deg Per! Nå kommer dem!" Når noen ser Politiet. Jeg lover deg at ingen Politifolk syns det er morsomt, for de opplever det minst én gang om dagen..

Lenke til kommentar

Alles reaksjoner ovenfor er nok et bevis på hvor kjedelige vi nordmenn er. Helst skal vi ikke si et eneste ord til fremmede eller noen som helst mennesker.

Er halvt nederlandsk, og der nede spøker man gjerne, og da spøker folk til og med tilbake og man gjør dagen til hverandre litt bedre

Lenke til kommentar

Alles reaksjoner ovenfor er nok et bevis på hvor kjedelige vi nordmenn er. Helst skal vi ikke si et eneste ord til fremmede eller noen som helst mennesker.

Er halvt nederlandsk, og der nede spøker man gjerne, og da spøker folk til og med tilbake og man gjør dagen til hverandre litt bedre

Problemet er nok heller at alle drar samme spøk, slik at de ansatte hører disse kontinuerlig.

Tror alle ansatte og kunder setter pris på en god spøk, men ikke en de har hører 50 ganger på en vanlig dag..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Litt i samme kategori:

Noen handler for halve måneden, ergo rimelig mye.

Kasserer: "Trenger du poser?"

Kunden: "Nei, jeg tar det i lomma jeg! Høhø"

(som om det var verdens dummeste spm)

Lenge siden jeg har jobba i butikk nå, men sånt + kvittering og alle de standardjokene er til å bli svett av..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Joda, selvfølgelig! Men det betyr ikke at "vitsen" faktisk er morsom.

Jeg har også hatt mange morsomme kunder, men det er enkelte "vitser" og kommentarer som for det første aldri har vært morsomme, og for det andre blir sagt flere titals ganger om dagen.

Lenke til kommentar

Vil bare spesifisere at jeg aldri blir sur av sånt. Men uansett hvor morsomt eller velmenende slike kommentarer er, så blir lei av å høre dem. Selv de morsomste vitsene blir kjedelige når du hører de flere ganger om dagen. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke ler med, for det gjør jeg. Jeg vet jo at kunden bare er hyggelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...