Isbilen Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Glemte at dette er Internett, hvor alt leses i absolutt verste mening hvis det gir anledning til bestyrtelse. 5 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Kjører søppelbil og er grovavfall nå, altså sofaer og slikt kan settes langs veien. Maks 15 ting. Kunde kommer og spør om vi kan rygge inn til garasjen. Jada, får overtid per time så hvorfor ikke. Kjørte litt på bondelandet uansett. Han hadde litt mer, men gikk greit sa vi. Tok oss et kvarter å rydde garasjen hans med han og hive det i søppelbilen. Så fikk vi en 500 lapp, grei fortjeneste. Og noen uker siden spurte en om vi kunne rygge inn og tømme noen paller med papir, fikk en 200 lapp. Og mandag fikk vi en sjokoladeplate som takk for innsatsen 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 22. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 22. september 2017 Jobber svart med arbeidsplassens utstyr og på dens bekostning - skriver om det på internett? 21 Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Hvis jeg hadde fått en krone for hver gang jeg ble spurt om jeg skifter batteri på klokke... jobber i telefon butikkKanskje dere burde begynne med det? Vurderer det. Og fjernkontroll batterier:)Seriøst, spør folk om hjelp til å bytte 2xAAA bak en luke?Høres ut som du jobber i en hull-i-veggen-butikk, jeg tror eldre mennesker tror dette er generelle "tekniske ting-folk". 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg toth Skrevet 23. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Jobber svart med arbeidsplassens utstyr og på dens bekostning - skriver om det på internett?Evt: yter ekstraservice som bedriften får godt rykte av, og fikk tilfeldigvis en gave de ikke ba om. Før i tiden fikk avisbudene gjerne julegave av de de leverte til, litt sjokkis eller en hundrelapp. Synes du de skulle gi den seddelen til arbeidsgiver? Endret 23. september 2017 av toth 16 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Jeg legger fremdeles en innpakket pakke twist eller konfekt på søppelkassen når det nærmer seg jul. Synes det er en fin tradisjon jeg lærte av mor da jeg var barn. Kanskje postmannen også skal få i år 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Husker det pleide å vanke julegaver til avisbudet da jeg hadde den jobben. Gjerne en femtilapp eller sjokoladeplate i postkassene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Vi gikk på dørene med avisene siste dag før jul vi. De som ikke var hjemme la ofte penger i kassen. Ble fort noen lapper den dagen! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Jobber svart med arbeidsplassens utstyr og på dens bekostning - skriver om det på internett?Av alt man kan klage på og sutre over her inne... Kunde spør oss pent om vi gidder ta med litt ekstra, og vi sier ja det går sikkert greit, uten å be om betaling. På slutten legger kunden litt penger i hånda og sier vær så god, det har dere fortjent for den harde jobben. Da sier vi ikke akkurat nei takk. Og sånn rent teknisk sett jobber jeg vel ikke på arbeidsgivers bekostning, tvert imot, da arbeidsgiver er leid inn av kommunen og får betalt for mengde søppel som hentes. Så rent teknisk sett gir jeg arbeidsgiver mer inntekt ved å yte ekstraservice. Endret 23. september 2017 av Poopadoop 8 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Jeg legger fremdeles en innpakket pakke twist eller konfekt på søppelkassen når det nærmer seg jul. Synes det er en fin tradisjon jeg lærte av mor da jeg var barn. Kanskje postmannen også skal få i år For meg var dette helt ukjent frem til jeg ble kjent med tradisjonen gjennom England. Kjenner ei dame som kjører søppelbil der, og de får x antall øl, sjokolade og litt hjemmelagde kaker hver jul. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Kjører jeg i byen får jeg ikke så mye, men på landet der vi stort sett kjører fra gård til gård får vi ihvertfall 10-15 sjokoladeplater og noen flasker vin. På landeruten min tar jeg med litt ekstra søppel fra den lokale Shell stasjonen, og vi får i retur gratis kaffe i pausene. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Når kunden handler masse og jeg spør om trenger pose, svarer de som oftest: "Ja, må jo det" med en oppgitt stemme... Jeg spør uansett fordi jeg vet at mange har med seg pose selv. Pleier det selv når jeg handler i butikk. Pleier heller ikke å gi poser til folk som prøver å være morsomme og som sier: "Putter det bare i lomma jeg" når jeg spør pent om pose. Da tolker jeg det som at kunden har med pose selv, selv om jeg ser på dem at de tuller. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Here we go again... 9 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Woop woop, posediskusjon! 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Selv har jeg gått over til sekk. 3 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Jeg, for min del er mest fan av både pose og sekk 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Here we go again...Asking where I've beenYou can't see these tears are real I'm crying We can't go on together With suspicious minds And we can't build our dreams On suspicious minds (her jeg bor er det nok ikke mange som bruker egen pose bortsett fra meg , holy gjerrigknark Batman Endret 26. september 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Lurer på hvem som betaler husleia dems , å jobbe på burgersjappe blir man ikke rik av Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Lurer på hvem som betaler husleia dems , å jobbe på burgersjappe blir man ikke rik av I Norge er det rimelig grei lønn på mcd har jeg hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå