Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry selv. Det elkjøp bedriver er langt ifra god kundeservice. Måtte takke nei 5 ganger til den jævla trygghetsavtalen sist jeg kjøpte en skjerm derfra. "Alt dekkes, absolutt alt" - "Husk at vanlig forsikring har en høy egenandel" - "Ny vare på dagen om den et på lager" - "Hvis du får litt rabatt på den da?"

Nei, nei, nei, nei, nei. Jeg vil ikke ha den dritten. Neste gang blir jeg å si ifra på en like ubehagelig måte som jeg opplever situasjonen som.

Og ofte er egenandelen på forsikring lavere enn det man må betale for en slik ekstra forsikring.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Her om dagen kom en kunde innom vinmonopolet og skulle ha en spesiell akevitt. Kollegaen min forklarte at vi dessverre ikke har den på lager. Kunden ble rasende og sa: "Dere må vel kunne få inn denne varen på ett eller annet vis?!". Kollegaen min forklarte at vi dessverre ikke kommer til å få inn den varen med mindre det er flere som spør etter den varen, men at vi kunne spesialbestille denne varen til han. Da ble kunden enda sintere og sa: "Men må det være så h****** tungvint da?! Når en kunde ber om at dere fyller lageret med denne drinken, må dere vel høre?!".

Kollegaen min forklarte nok en gang at vi dessverre ikke får gjort det med mindre det er flere som spør etter varen, men at han kunne spesialbestille den. Da svarte kunden: "Ja, så får du vel gjøre det da!"

Greit å være misfornøyd med noe, men det går an å ha normal folkeskikk... I hvertfall når vi bestiller varen for han i et forsøk på å blidgjøre han.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ei dame lagde ekstremt lang kø fordi det på hennes kvittering stod at varen kostet X kroner og 14 øre. Det skulle ikke være noen 14 øre der, mente hun. Hun betale kontant og de 14 ørene ble rundet ned. Likevel skulle hun krangle og gjøre seg vanskelig i over ti minutter.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Akkurat nå hater jeg folk som kjører piggdekk på jobben.

Hvorfor? Jeg både kjører og står bak på renovasjonsbil. Det støver GODT i ansiktet og øya bak der selv på tørt og rent asfalt.

Nå som snøen og isen har kommet kan jeg heldigvis slippe litt jobb og legge igjen lapper med "søpla ble ikke tømt fordi det ikke er måket eller strødd"

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvilke retningslinjer de har gitt til sine ansatte. Hvis den ansatte bevisst bryter reglene som ledelsen har pålagt han så vil den ansatte helt klart ha et problem.

Men hvis det helt tydelig er en ukultur som ledelsen aldri har tatt tak i blir det ganske annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...