Mathmus Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Link til den video? https://vid.me/477N/malcolm-in-the-middle-working-in-retail 3 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Sorry selv. Det elkjøp bedriver er langt ifra god kundeservice. Måtte takke nei 5 ganger til den jævla trygghetsavtalen sist jeg kjøpte en skjerm derfra. "Alt dekkes, absolutt alt" - "Husk at vanlig forsikring har en høy egenandel" - "Ny vare på dagen om den et på lager" - "Hvis du får litt rabatt på den da?" Nei, nei, nei, nei, nei. Jeg vil ikke ha den dritten. Neste gang blir jeg å si ifra på en like ubehagelig måte som jeg opplever situasjonen som. Og ofte er egenandelen på forsikring lavere enn det man må betale for en slik ekstra forsikring. 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Her om dagen kom en kunde innom vinmonopolet og skulle ha en spesiell akevitt. Kollegaen min forklarte at vi dessverre ikke har den på lager. Kunden ble rasende og sa: "Dere må vel kunne få inn denne varen på ett eller annet vis?!". Kollegaen min forklarte at vi dessverre ikke kommer til å få inn den varen med mindre det er flere som spør etter den varen, men at vi kunne spesialbestille denne varen til han. Da ble kunden enda sintere og sa: "Men må det være så h****** tungvint da?! Når en kunde ber om at dere fyller lageret med denne drinken, må dere vel høre?!". Kollegaen min forklarte nok en gang at vi dessverre ikke får gjort det med mindre det er flere som spør etter varen, men at han kunne spesialbestille den. Da svarte kunden: "Ja, så får du vel gjøre det da!" Greit å være misfornøyd med noe, men det går an å ha normal folkeskikk... I hvertfall når vi bestiller varen for han i et forsøk på å blidgjøre han. 5 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Men hvorfor kunne han ikke sagt til han i starten at han kunne spesialbestille den? 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Vet ikke om det hadde hjulpet så veldig. Kunden ble jo bare surere når det først ble sagt. Enkelte rasshøl kan ikke kureres. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ei dame lagde ekstremt lang kø fordi det på hennes kvittering stod at varen kostet X kroner og 14 øre. Det skulle ikke være noen 14 øre der, mente hun. Hun betale kontant og de 14 ørene ble rundet ned. Likevel skulle hun krangle og gjøre seg vanskelig i over ti minutter. 5 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå hater jeg folk som kjører piggdekk på jobben. Hvorfor? Jeg både kjører og står bak på renovasjonsbil. Det støver GODT i ansiktet og øya bak der selv på tørt og rent asfalt. Nå som snøen og isen har kommet kan jeg heldigvis slippe litt jobb og legge igjen lapper med "søpla ble ikke tømt fordi det ikke er måket eller strødd" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Står du bakpå bilen i så høy fart/steder med så mye trafikk at det er et problem? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Den regelen for søppelbilene blir da aldri fulgt? Tipper sperren i stigtrinnet er koblet bort på samtlige søppelbiler! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kjipt for de som blir skada om forsikringen slår seg vrang. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Vil ikke det i så fall bli arbeidsgivers problem? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kommer helt an på hvilke retningslinjer de har gitt til sine ansatte. Hvis den ansatte bevisst bryter reglene som ledelsen har pålagt han så vil den ansatte helt klart ha et problem. Men hvis det helt tydelig er en ukultur som ledelsen aldri har tatt tak i blir det ganske annerledes. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Vi bruker ikke stigtrinnet pga sikringen, klatrer opp på bommen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Høres veldig ut som en ukultur. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Da jeg var liten stod jeg på ski etter søppelbilen på vei til skolen. Good times. 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Ukultur skjer når man har fastlønn uansett antall timer.... lenge leve anbud og privatisering Endret 7. november 2016 av Poopadoop 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Da jeg var liten stod jeg på ski etter søppelbilen på vei til skolen. Good times. Vi pleide å stå bakpå pallegaffelen på traktoren. Men det var ikke en del av et ansettelsesforhold. Endret 7. november 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Vi bruker ikke stigtrinnet pga sikringen, klatrer opp på bommen Høres lurt ut. Kompis av meg er enda halvt sykemeldt etter at bilen kjørte i et hull i 60km/t mens han stod bakpå. Men bare å kjøre på. NAV har jo plass til alle. 5 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Moderatormelding Da setter vi en strek over OT-snakket. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Folk som måker en haug med snø foran søppeldunkene. Nei takk, jeg er søppelmann, ikke gartner (de driver vel med snømåking på vinteren..?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå