Niqābninja Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kom faktisk til å tenke på en forstyrret kunde når jeg skrev dette. Han er innom i ny og ne,hvor han hver bidige gang forteller om den fantastiske TVen han har. Embrace yourself! Han påstår at han har en 40" et eller annet CRT-TV,som er ca.10-15 år, takler Full HD, and I Quote: TVen min er MYYEEEE bedre enn alle andre TVer på markedet idag! Han betalte visstnok 2-3000 for vidunderet.Han har til og med invitert meg hjem til han for å se på TVen.Hehe. Vi har en kunde som vissnok bare trengte en driveroppdatering til den gamle CD-romen sin for å spille av blu-ray-filmer. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hadde en kunde som ville kjøpe hd klar crt tv^^ (ja de ble faktisk laget med Component og HDMI ingang. Philips hadde en blandt annet. men det er lenge siden de gikk ut. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Han påstår at han har en 40" et eller annet CRT-TV,som er ca.10-15 år, takler Full HD, and I Quote: TVen min er MYYEEEE bedre enn alle andre TVer på markedet idag! Han betalte visstnok 2-3000 for vidunderet.Han har til og med invitert meg hjem til han for å se på TVen.Hehe. Om fyren har vært smart og handlet en Loewe-toppmodell ETTER flatskjermene tok over fullstendig er det veldig mulig han har rett. Det er snakk om high end CRT-skjermer med en nypris på over 30K, og en bildekvalitet som ikke flatskjermene har begynt å matche før nå i det siste. Jeg kjenner faktisk flere som eier Loewe CRT-tver som ikke vil bytte dem ut. Endret 24. februar 2010 av epifant 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Han påstår at han har en 40" et eller annet CRT-TV,som er ca.10-15 år, takler Full HD, and I Quote: TVen min er MYYEEEE bedre enn alle andre TVer på markedet idag! Han betalte visstnok 2-3000 for vidunderet.Han har til og med invitert meg hjem til han for å se på TVen.Hehe. Om fyren har vært smart og handlet en Loewe-toppmodell ETTER flatskjermene tok over fullstendig er det veldig mulig han har rett. Det er snakk om high end CRT-skjermer med en nypris på over 30K, og en bildekvalitet som ikke flatskjermene har begynt å matche før nå i det siste. Jeg kjenner faktisk flere som eier Loewe CRT-tver som ikke vil bytte dem ut. Se selv på Finn-torget. En 36" Loewe Aconda kostet vel et sted mellom 28 og 32 000 nye, mens de nå selges for 2-3000 av trendnisser som må ha større flatskjerm enn naboen Joda,jeg tviler ikke på at det kan finnes,men han sier jo at TVen er 10-15 år og kostet 2-3 k.Jeg tipper at skulle jeg hatt en Loewe skjerm idag som du snakker om,hadde den fremdeles kostet mer enn 2-3 k Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, om den kostet 2-3K NY er han nok på ganske tynn is :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vi selger brukte leiefilmer til en ganske rimelig penge her hos oss. En film for 39 og 3 for 99. Så vil vel egentlig kalle det småpenger. I dag kom det ei dame litt opp i årene inn og ville bytte noen av disse filmene. Hun hadde kjøpt de for et par dager siden, og hadde med kvittering. Jeg spurte om det var noe galt med de. Men det var det ikke. (Vi bytter gjerne inn filmer som ikke virker, mot noen nye. Siden de er brukte.) Nei filmene falt bare ikke i smak. Den ene var for barnslig, den andre for voldsom og den siste var litt for kjedelig. Jeg forklarte ganske høflig at med mindre det var noe galt med de, så kunne vi nesten ikke bytte de inn. Men det ble for ille, hun ville ha pengene tilbake. Ville jo ikke betale for noe hun ikke likte. Da jeg igjen forklarte at dette ikke gikk, ble hun smålig sur. Sa at "Her kom hun og stilte et trivielt spørsmål. Og var egentlig en ganske så hyggelig kunde. Så jeg kunne da bytte de for henne." Jeg svarte (igjen) ganske høflig at vi ikke kunne gjøre det, tilbød meg å ringe sjefen (men han svarte ikke) og sa på en ganske pen måte at da måtte hun nesten bare komme tilbake når sjefen jobbet. Hun fikk også tidspunktene for når dette var. For å korte ned litt på resten, med ett bitte lite sitat fra den nå ganske furtne damen. "Nei, jeg skal da hvertfall ha en tilgodelapp hos dere. Jeg kan ikke tilpasse livet mitt etter når sjefen DIN jobber. Jeg er da faktisk en tidligere journalist!" Går dere i butikken for å bytte filmer dere har kjøpt (og sett), bare fordi dere ikke likte de? Jeg synes forøvrig ikke at hun var en trivelig kunde, når hun begynner med "jeg er faktisk en tidligere journalist" og kommer med "jeg går til avisen med det her" trusler. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Fikk en gledelig e-post fra Stena Line i dag. Mennesket som sendte oss e-post la seg langflat for vår klage til selskapet for hårreisende behandling. Resultat? Pengene tilbake for reisen OG alle omkostninger vi hadde som resultat av deres feil. I tillegg fikk vi tur på deres regning. Jeg er veldig fornøyd nå, dette var sinnsykt deilig. Rett skal være rett! Endret 24. februar 2010 av yvonne2 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 For å si det mildt. Det rettet opp inntrykket av selskapet betraktelig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jaa, jeg var helt sjokkert over hvordan dere ble behandlet, jeg. Godt å se at den personens oppførsel ikke var representativ for den generelle kundebehandlinga. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det var virkelig ikke ille. Går nesten ut i fra at det blir Stena Line dere reiser med neste gang, hvertfall om kundebehandlingen viser seg å være bedret? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fikk en gledelig e-post fra Stena Line i dag. Mennesket som sendte oss e-post la seg langflat for vår klage til selskapet for hårreisende behandling. Resultat? Pengene tilbake for reisen OG alle omkostninger vi hadde som resultat av deres feil. I tillegg fikk vi tur på deres regning. Jeg er veldig fornøyd nå, dette var sinnsykt deilig. Rett skal være rett! Lyst å fortelle meg hvilken side du eventuelt har postet den opprinnelige saken på?Fikk veldig lyst å lese grunnlaget til denne historien,hvis du har postet det Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja MrBjoern, vi skal gi Stena Line en sjanse til. Lyst å fortelle meg hvilken side du eventuelt har postet den opprinnelige saken på?Fikk veldig lyst å lese grunnlaget til denne historien,hvis du har postet det Linky Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lyst å fortelle meg hvilken side du eventuelt har postet den opprinnelige saken på?Fikk veldig lyst å lese grunnlaget til denne historien,hvis du har postet det Linky OH MAI GAD! Helt seriøst,du må forlange mer!Tur med Stena Line?En båt?Forlang et cruise etc :!: The power of Blogging compells you! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lyst å fortelle meg hvilken side du eventuelt har postet den opprinnelige saken på?Fikk veldig lyst å lese grunnlaget til denne historien,hvis du har postet det Linky OH MAI GAD! Helt seriøst,du må forlange mer!Tur med Stena Line?En båt?Forlang et cruise etc :!: The power of Blogging compells you! Ja, vi får igjen pengene for turen samt omkostninger + nytt MiniCruise i samme standard som vi hadde bestilt av dem. Damen vi fikk e-post av skal visst personlig følge oss gjennom innsjekkingen for å sikre seg at vi ikke blir stoppet av vaktene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det var bra av stena line Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For å si det mildt. Det rettet opp inntrykket av selskapet betraktelig. Det var veldig bra. Jeg støtter din side fullt ut, og det var ikke annet å forvente enn erstatning, men det blir feil å dømme hele Stena Line, bare fordi en av deres vektere slår seg totalt vrang. Ikke at du gjør det, men det er veldig mange som gjerne fortsetter å ha et hat ovenfor et merke eller en kjede, som følge av en kjip episode de har opplevd, som attpåtil ble fikset i ettertid. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) I dag var det ei kunde som slo seg helt vrang og begynnte å kjefte hele veien ned trappa og ut om at vi hadde så dårlig service. Joda, det var om en ting som en bolle (type plast til å bake i) som hadde blitt helt oppsprukket, noe som mest sannsynlig er selvforskylt. Det var greit nok, hun skulle få ny bolle, det eneste problemet er at inene oss visst hva slags bolle det var, hun hadde ikke kvittering, og vi fant ikke produktet i butikken. Så vi måtte bare si at vi skulle høre med levrandøren. Og at vi skulle ringe når vi fikk vite hva slags bolle det var. Hun var helt sikker på at den var kjøpt hos oss, så vi tvilte ikke på det, selv om erfaringen tilsier at mange av de som er helt sikre absolutt ikke har rett. Men dette ville hun ikke ha noe av, og begynnte å kjefte om at det var dårlig service og hvorfor vi ikek bare kunne gi henne ny med en gang, tilgodelapp eller pengene tilbake Utrolig at kunder kan komme inn med en vare som mest sannsynlig selv har ødelagt, for så å klage når vi skal finne varen for henne, og at hun ikke skjønner det at vi ikke bare kan gi henne en annen vare, eller i det heletatt slå ut varen når vi ikke vet med sikkerhet om den en gang er vår Og joda, vi fant den samme bollen en time eller så etterpå. For å si det mildt, så tror jeg ingen er lysten på å i det heletatt være så snill å gi henne en ny bolle selv om det er selvforskylt. Og hun kommenterte på at hun måtte gå igjennom allt dette for en filleting til 60 kr. Da er mitt spørsmål, hvorfor bli så sint og gå på person når det er snakk om 60 kr? Endret 25. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Vi selger brukte leiefilmer til en ganske rimelig penge her hos oss. En film for 39 og 3 for 99. Så vil vel egentlig kalle det småpenger. I dag kom det ei dame litt opp i årene inn og ville bytte noen av disse filmene. Hun hadde kjøpt de for et par dager siden, og hadde med kvittering. Jeg spurte om det var noe galt med de. Men det var det ikke. (Vi bytter gjerne inn filmer som ikke virker, mot noen nye. Siden de er brukte.) Nei filmene falt bare ikke i smak. Den ene var for barnslig, den andre for voldsom og den siste var litt for kjedelig. Jeg forklarte ganske høflig at med mindre det var noe galt med de, så kunne vi nesten ikke bytte de inn. Men det ble for ille, hun ville ha pengene tilbake. Ville jo ikke betale for noe hun ikke likte. Da jeg igjen forklarte at dette ikke gikk, ble hun smålig sur. Sa at "Her kom hun og stilte et trivielt spørsmål. Og var egentlig en ganske så hyggelig kunde. Så jeg kunne da bytte de for henne." Jeg svarte (igjen) ganske høflig at vi ikke kunne gjøre det, tilbød meg å ringe sjefen (men han svarte ikke) og sa på en ganske pen måte at da måtte hun nesten bare komme tilbake når sjefen jobbet. Hun fikk også tidspunktene for når dette var. For å korte ned litt på resten, med ett bitte lite sitat fra den nå ganske furtne damen. "Nei, jeg skal da hvertfall ha en tilgodelapp hos dere. Jeg kan ikke tilpasse livet mitt etter når sjefen DIN jobber. Jeg er da faktisk en tidligere journalist!" Går dere i butikken for å bytte filmer dere har kjøpt (og sett), bare fordi dere ikke likte de? Jeg synes forøvrig ikke at hun var en trivelig kunde, når hun begynner med "jeg er faktisk en tidligere journalist" og kommer med "jeg går til avisen med det her" trusler. Jepp, jeg ber alltid om pengene tilbake når jeg ikke liker filmen jeg ser på kino. Skulle bare mangle Endret 25. februar 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jepp, jeg ber alltid om pengene tilbake når jeg ikke liker filmen jeg ser på kino. Skulle bare mangle Da håper jeg hvertfall at du ikke bare går inn på den første filmen som vises og klager etterpå. Ser for meg type "Jah. Det var visst en barnefilm jeg hadde sett her. Men den var for barnslig. Jeg vil ha pengene tilbake!" Multisync: Det er skremmende hvor mange slike kunder det finnes. Har hatt noen selv, som kommer innom å vil ha pengene tilbake for en vare. De har ikke med kvittering, og varen ligger hjemme. Vi har forøvrig startet med noe som heter kaffeklubben hos oss nå. Du sender en melding til ett nummer, og får en kaffe gratis. Har hatt noen kunder som har spurt om de kan få andre varer, type nudler og sjokolade i stedet for kaffen. Er nok ikke alle som helt forstår at fortjenesten på alle varer er like stor. Nå som jeg skriver, kom jeg på en historie til. Vi selger en del blader, og jeg tar det jo egentlig som en selvfølge at man skal få lov å se litt i bladene først, før man kjøper de. Hadde derimot en kunde innom for en stund siden som sto å så i noen blader i godt over en time. Jeg gikk bort til han og forklarte pent at han gjerne burde kjøpe bladene, om han skulle stå så lenge og se i de. Han ble ganske sur og sa at "sånn var det aldri i utlandet. Der fikk han bla så mye i bladene han ville. Og vi (jeg?) hadde bare godt av å lære av utenlandske skikker!" :s (det skal vel også nevnes at vi har endel kunder som kommer inn, setter seg ned på gulvet og leser blader mens de venter på bussen, for så å sette de tilbake og løpe til bussen når de kommer. Jeg synes jeg hadde vært snill når jeg lot han stå der så lenge som han gjorde jeg. =/ ) Edit: En til, en til.. xD Hadde en eldre kar innom en gang som skulle bytte inn ett ganske fillete her og nå fra uken før. Han sa han hadde kjøpt det hos oss en dag tidligere, og var fast bestemt på at vi hadde glemt å ta inn igjen de gamle bladene, slik at han hadde fått med seg feil. Fikk dato og klokkeslett for når han hadde vært innom også. Så jeg snakket med den som hadde vært på vakt da. Han hadde ikke solgt noen her og nå den dagen. =/ Endret 25. februar 2010 av MrBjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå