Emancipate Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hullene i søppelboksene er i hvert fall sånn at man ikke får nedi en sprengfull bærepose fra butikken uten å presse godt på. Og hullet i pappkonteineren er kanskje 7 cm høyt. Da ber man om at folk skal sette fra seg ting ved siden av. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Kan du tenke deg hva som skjer om åpningene er større? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Det er nok der du bor da. Hullene i min søppelboks er stort nok til å få en full søppelsekk (avfallssekk) oppi. Lenke til kommentar
geir_hh Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Mens bossposer er en diskusjon,er hvordan dette påvirker en potensiell kunde en annen diskusjon som kan diskuteres her Endret 19. juni 2016 av geir_hh Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Kan du tenke deg hva som skjer om åpningene er større? Folk hadde gravd igjennom det for å se om de fant noe verdifult? Ser jo bare hva som skjedde med freetex boksene, de måtte jo rustes opp veldig fordi folk drev å klatret inn og tok de fine klærne og bare lot resten ligge igjen spredd rundt som søppel. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hullene i søppelboksene er i hvert fall sånn at man ikke får nedi en sprengfull bærepose fra butikken uten å presse godt på. Og hullet i pappkonteineren er kanskje 7 cm høyt. Da ber man om at folk skal sette fra seg ting ved siden av.Hvilke søppelkasser er det du snakker om nå, høres ikke ut som de vanlige man har hjemme? Jeg kan lett putte en og en halv full søppelsekk rett i restavfallsdunken min. Kiwi-poser går det vel fint 20 av. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Tror han snakker om store containere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Kan du tenke deg hva som skjer om åpningene er større?Folk hadde gravd igjennom det for å se om de fant noe verdifult? Ser jo bare hva som skjedde med freetex boksene, de måtte jo rustes opp veldig fordi folk drev å klatret inn og tok de fine klærne og bare lot resten ligge igjen spredd rundt som søppel. De hadde lagt igjen det gamle kjøkkenet sitt, og den døde oldemora si og, om det var plass å få det inni. Endret 20. juni 2016 av Sexylubb1 8 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hullene i søppelboksene er i hvert fall sånn at man ikke får nedi en sprengfull bærepose fra butikken uten å presse godt på. Og hullet i pappkonteineren er kanskje 7 cm høyt. Da ber man om at folk skal sette fra seg ting ved siden av.Hvilke søppelkasser er det du snakker om nå, høres ikke ut som de vanlige man har hjemme? Jeg kan lett putte en og en halv full søppelsekk rett i restavfallsdunken min. Kiwi-poser går det vel fint 20 av. Regner med at det er slike store søppelkasser som er ca 3-4 ganger større enn de som enkelt husstander har. Hvert fall i papp/papir utgaven har jeg sett at disse er låste og man må dytte inn gjennom et lite hull i toppen (mao kan man ikke åpne lokket og dytte oppi hva man vil). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Moderatormelding Vennligst hold dere til topic Tilbakemelding tas på PM 3 Lenke til kommentar
geir_hh Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hvilke konkrete tiltak kan gjøres for å finne en ny og orginal kundehistorie? 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hvilke konkrete tiltak kan gjøres for å finne en ny og orginal kundehistorie? Gjøre at avsporing straffes med minimum 5 måneders utestengelse fra enten tråden, Diskusjon.no eller fra Internett. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hvilke konkrete tiltak kan gjøres for å finne en ny og orginal kundehistorie? Klipp deg og få deg en jobb. Fortrinnsvis en som involverer kunder. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1Dr.E Skrevet 20. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2016 Jobba i en butikk en gang der vi solgte sportsutstyr. Ikke store lokalet, kanskje 50 kvm.Det kom en gang ei dame innom på dagtid, mens butikken var tom. Dama veide garantert mer enn 150 kg, hadde på seg en møkkete ullkåpe som rakk henne til knærne, hadde så fett hår at det stod av seg selv, og hadde mer skjegg i ansiktet enn jeg noensinne kommer til å få samt noen brune stumper der tennene pleier å være. Jeg luktet henne allerede før hun var kommet inn i lokalet. Spurte høflig om det var noe hun ønsket hjelp til, men hun sa hun bare skulle kikke. I 5 minutter gikk hun rundt i alle kriker og kroker og løftet frem plagg fra stativer, betraktet dem, spurte om jeg hadde alt mulig rart i 4XL (noe jeg ikke hadde). Forsøkte forsiktig å si at vi ikke hadde noe større enn 2XL, men hun fortsatte å tråle alle stativ og spørre. Tenkte umiddelbart at dette var en nasker og ikke en kunde, så forsøkte å holde øye med henne.Etter en relativt kort stund var desverre stanken så ille at jeg måtte holde en viss avstand.Seriøst, jeg snakker tårer i øynene og ufrivillige brekningsreflekser. Jeg tåler temmelig mye, men er overbevist om at jeg hadde endt opp med å kaste opp om jeg hadde stilt meg inntil henne. Omsider forlot hun stedet, og jeg fikk satt i gang med å lufte ut. Resten av den dagen bemerket samtlige kunder at det stinket i butikken, og lukta var ikke helt borte før et par dager senere. Enkelte ganger settes man virkelig på prøve. Denne gangen skrek jeg inni meg og hadde lyst til å be dama stikke langt avgårde og ta seg en dusj. 17 Lenke til kommentar
geir_hh Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hvilke konkrete tiltak kan gjøres for å finne en ny og orginal kundehistorie? Klipp deg og få deg en jobb. Fortrinnsvis en som involverer kunder. Jeg har en jobb jeg går til hver dag untatt i helgene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Darkbill Skrevet 20. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Kom ei deilig jente i 20 årene ut iført bare undertøy idag og ga meg en pose søppel mens jeg tømte i nabolaget/huset hennes og smilte søtt. Jeg og kollegaen fikk litt hakeslep ja... rompa rista ekstra fint og mye siden hun forsiktig prøvde hoppe og gå på grusen siden det var vondt for de stakkars små føttene?? Endret 20. juni 2016 av Poopadoop 15 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Klipp deg og få deg en jobb. Fortrinnsvis en som involverer kunder. Med litt flaks skjer det noko morosamt hos frisøren som kan bli ein god historie. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Levere på dynga? Elektronisk utstyr kan leveres gratis hos alle forhandlere av EE-utstyr (elektrisk og elektronisk), som f.eks Elkjøp. De er pliktig til å ikke bare ta imot det gratis, men også å informere om at de gjør det. Tror nok det er en mye bedre løsning enn å bare pælme det i søpla. http://www.regelhjelp.no/Etatenes-sider/miljodirektoratet/Emner/Elektrisk-og-elektronisk-avfall/ Stemmer, det kan vel leveres der og ja - men man er jo jevnlig innom dynga likevel og tar det med da, så tenkte ikke over det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Enkelte ganger settes man virkelig på prøve. Denne gangen skrek jeg inni meg og hadde lyst til å be dama stikke langt avgårde og ta seg en dusj. Av og til får vi gjester som jeg tror ville begeistret likhunder. Problemet er at man gjerne ikke kjenner det før man har servert dem. Eventuelt kjenner man lukta, men innser ikke hvor den kommer fra før det er for sent. Som regel triste ungkarer på 50+. Trøsten er at mesteparten av dem har fast tilhold på et brunere sted lenger nedi gata, de er først og fremst innom oss fordi vi åpner tidligere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Føler nesten for å beklage overnfor en eller annen stakkars matbutikk jeg og 5 andre stinkende personer var innom å handlet. Vi var på den 4. dagen på øvelse uten dusjmuligheter og første mulighet til å besøke butikken. Vi var heldigvis både raske og i grønt, så antar de hadde litt forståelse 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå