Gå til innhold

[Løst]Hvilken skal jeg ta? GPS

Anbefalte innlegg

TOMTOM GO 63O 1295,- eller TOMTOM GO 930T 1995,-

Det klart det dyreste er skal være best,men hva er forskjellen?

Skal egentlig ha en grei GPS,og har hørt at tomtom er best,de er bege det da.

Hva kan dere anbefalle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

Hovedforskjellene mellom 630 og 930 er en del. På Go630 får du kart over Vest-Europa, bluetooth tilkobling, og IQ routes.

Go930 har alt overnevnte, i tillegg: FM-sender, slik at du kan spille lyd og musikk ut på radioanlegget ditt i bilen. Den har også inkludert 2 års gratis kartoppdatering, som har en verdi på ca 4000,- i seg selv. 930 har også 4gb internminne, derfor har du HELE europa OG USA og Canada av kart.

Unikt med 930 er også EPT (Enhanced Positioning Techonology). Kort fortalt, simulert tunnel-gps. GPS'en leser av farten du holder når du går inn i en tunnel, og registrerer også om du måtte svinge. Dette er jo selvfølgelig bare simulert, men mye tilbakemeldinger viser at feilmarginene ikke er så stor.

Jeg vet ikke hvor du får prisene dine ifra, men jeg ville uten tvil gått for 930 ! Det er klart den beste og mest brukervennlige GPS'en på markedet per dags dato :)

Fun fact: Du kan forandre stemmene på både 630/930 til din egen stemme, eller laste ned Darth Wader/Homer Simpson, f.eks. For 30kr kan du også få selveste John Cleese til å fortelle deg veien :D

Endret av Eivind_bh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...