Oxygen 07-12 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet ikke hvor bilen er forsikret, men si at jeg vil kjøre mer enn den er forsikret for. Da vil jeg vite hva man betaler for, om man kan betale for hvilke km man selv vil betale for eller om det er lagt opp til antall km, og hva prisene er. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er individuelt for hvert selskap og for hver forsikringstaker. De fleste har max-grenser som de opererer etter. Hos meg kan jeg velge 8000km, 12000km, 16000km og 20 000km som max årlig kjørelengde. Dette må du snakke med ditt selskap om. Det utgjør ganske liten forskjell på premien. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Innlegget er meget uklart. En god start er vel å finne ut hvilket selskap som forsikrer bilen, så kan du se på hjemmesiden til forsikringsselskapet eller ta en telefon. Det tilbys ofte pakker å 10 000, 12 000, 15000, 20 000 km osv pr år. Om du havner over grensen kan du justere opp forikringen for å dekke de ekstra km. Om du kjøper for mange km et år kan du ofte kjøpe færre neste år, slik at du ca bruker opp km. Hva akkurat du/noen må betale for dette er det ingen her som vet, er en del ukjente faktorer og prisene varierer også fra selskap til selskap. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Ok,takk for svarene, det var det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå