Nilsen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Scythe lanserer en stor kjøler som trolig vil holde mer enn prosessoren din kald. Les mer Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 om denne passer uten problem på et asus m4n78 pro så er det absolutt noe jeg vil vurdere. og om den er kraftig og stille nok til å avkjøle am2+ 3ghz quadcore Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Dai Shuriken? Oversettels problemer her, eller elendig produkt navn? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har aldri hatt sansen for Scythe, virker liksom litt billig (ja har hatt Scythe selv) MEN denne ser bra ut til HTPC og er sikkert mye bedre en stock AMD/Intel kjøler. mhsalangli: Passer gjør den, og den vil nok kjøle bra også, Scythe lager gode vifter så med god kontroåll på vifta skal den nok bli stille Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Dai Shuriken? Oversettels problemer her, eller elendig produkt navn? Hva e galt med Dai Shuriken?.. hmm la oss heller kalle den Per.. -_-" Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den der så veldig interessant ut! Sitter nå på en kjøler som bråker en god del på full guffe og har ikke all verdens kjøleegenskaper heller. Denne Scythe-kjøleren ville ha passet perfekt i mitt kabinett som ellers ikke har plass til de høye kjølerne og prisen virker å være god også! Er kjøleegenskapene gode så blir det et sikkert kjøp for meg, begynner å bli lei at PC-en bråker som en hårføner Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Synes det blir naturlig å spørre, hvilken vifte man kan montere her som gir best "luft VS. støy-ratio"? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ahh.. om denne kan passe på mitt mATX P5QL-EM kort så hadde det vært strålende, da kunne jeg hivi ut stockkjølern og kanskje fått ned tempen noen grader..! Det ser desverre ut som den kan komme til å stikke litt utenfor kanten av kortet, må nok frem med tommestokk for å være sikker her Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Letet lenge etter en passende kjøler til stue-pcen og hadde egentlig bestemt meg for ninja mini + 92mm vifte, men denne så jo også interessant ut. Spesiellt hvis man kan montere på en standard 12cm vifte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm litt skeptisk på hvor mange hovedkort denne kjøleren passer på. Passer neppe på et 780i, hvor northbridge kjøleren er 2cm fra cpu Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hvis denne ytelsemessig slår andre scythe kjølere som er langt større og samtidlig kjøler bra så bør det være en god investering. Kanskje testbenken til hw.no kan kjøres grundig med denne? Også flott om dere hadde kunnet oppgradert testbenken til 150W og 200W for å se hvor god den er ved høy belastning. Er vel i bunn og grunn denne kjøleren det er snakk om i litt større versjon? http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=2247 Endret 1. juli 2009 av Malvado Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den slår vel neppe større kjølere på ytelse, men disse store kjølerene passer ikke i liggende kabinetter på grunn av høyden, som f.eks HTPC-kabinetter. Så her er det vel bare snakk om å dekke et marked der det ikke er mange kjølere å velge blant i disse dager.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Letet lenge etter en passende kjøler til stue-pcen og hadde egentlig bestemt meg for ninja mini + 92mm vifte, men denne så jo også interessant ut. Spesiellt hvis man kan montere på en standard 12cm vifte. Jeg er litt skeptisk til at den slår en ninja mini personlig, men håper jeg tar feil. AtW Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tja lillebroren slår ikke ninjaen, men er storebroren bedre laget så er det gode muligheter i alle fall. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Denne pluss en ny noctua 12cm vifte burde være en fin kombinasjon for å få en godt kjølt og stille HTPC. Får se om jeg legger ved en slik når jeg skal bygge pc for søstra mi. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mon tro om denne passer på et ASUS Rampage II Extreme ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mon tro om denne passer på et ASUS Rampage II Extreme ? Hvorfor skulle den ikke passe? Slike ting følger jo standarder. AtW Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kunne ikke helt se for meg hvordan man skulle klare å feste denne kjøleren... men men Ninjaen var jo et H i å få på plass, tviler denne blir no bedre.. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Letet lenge etter en passende kjøler til stue-pcen og hadde egentlig bestemt meg for ninja mini + 92mm vifte, men denne så jo også interessant ut. Spesiellt hvis man kan montere på en standard 12cm vifte. Har selv ninja mini i min nåværende HTPC på en E8400 cpu, og den kjøler knallbra og er "støyfri" med medfølgende schyte vifte. Det som er interessant med denne er jo at den kan brukes i langt lavere/tynnere kabinetter. Er litt sugen på en slim htpc med ssd og media lagret på en hjemmeserver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå