Gå til innhold

Playstation Slim så godt som bekreftet? (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode nyheter, ja kanskje, men jeg begynner å bli irritert på mengder av artikler hvor tittelen slutter med et spørsmålstegn. Det er bare et billig triks for å få artikkelen til å virke mer interessant enn den egentlig er. Hvorfor ikke bare skrive "Nye rykter om PS3 Slim", det hadde vært mer....ærlig.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke har noe i mot størrelsen på PS3, da den allerede er mindre en produktene den erstatter (random konsoll, meida-pc og bl-spiller) Så er dette gode nyheter, jeg håper bare at de funksjonsmessige kuttene som blir gjort for å gjøre dette en "rendyrket" konsoll, får prisen ytterligere ned.. 2k hadde vært genial pris! :D

Lenke til kommentar

Interessante nyheter dette her. Dette bli vel ikke solgt som en ny konsoll? Det er de samme spillene som kan spilles på begge? Blir dette bare en ny utgave av PS3? Jeg er spent, men jeg tror ikke jeg kommer til å droppe kjøpet mitt av Xbox 360 til høsten på grunn av dette.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt tankegangen til noen mennesker. 3300kr for PS3? Nei, fysj, det er altfor dyrt! 2400kr for Wii? JAAA, akkurat passe!

Ps3 syns jeg faktisk er en veldig billig maskin, uansett bruksområde. Den har harddisk, BD-spiller, trådløst nettverk, mulighet for å spille DivX/Xvid, trådløs kontroller, HDMI, spiller dvd. I tillegg kan man legge inn Linux, så det kan faktisk erstatte pc inntil en viss grad. Spill kan spilles gratis og online via PSN.

Ikke så gæærnt når alt kommer til alt. Og når prisen på konsollen har falt helt ned til 2990kr på Elkjøp, Lefdal og Expert er det egentlig bare å kjøpe for de som ikke har den allerede. Å utsette kjøp av konsoll i flere år i påvente av at den skal falle til 2000kr er bare latterlig. Differansen på 1000kr, som tydeligvis er det magiske tallet, er lommerusk og noe man bruker opp på helt unødvendige og tullete ting uansett.

Jeg kjøpte PS3 for rundt 18mnd siden til 3000kr, og tilbehør og spill til maskinen har kostet myye mer enn selve konsollprisen.

"Viktig å skunne få bort det plagsomme, sterke røde lyset og spare de 0.25W/t"

Ryktene vil ha det til at den faktisk bruker nærmere 10W standby pga bluetooth og enkelte nettverkskomponenter... Ikke at det bryr meg så mye da...

Endret av newman221
Lenke til kommentar

jeg har hatt lyst på ps3 helt siden for den ble bekefta, men pga spillmangel og pris så har jeg valgt å drøye kjøpet. i det minste fram til GT5 kommer. nå som denne slimen ser ut til å komme, forhåpentligvis med en noe lavere pris, så satser jeg på en GT5 bundle etterhvert.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt tankegangen til noen mennesker. 3300kr for PS3? Nei, fysj, det er altfor dyrt! 2400kr for Wii? JAAA, akkurat passe!

Ps3 syns jeg faktisk er en veldig billig maskin, uansett bruksområde. Den har harddisk, BD-spiller, trådløst nettverk, mulighet for å spille DivX/Xvid, trådløs kontroller, HDMI, spiller dvd. I tillegg kan man legge inn Linux, så det kan faktisk erstatte pc inntil en viss grad. Spill kan spilles gratis og online via PSN.

Ikke så gæærnt når alt kommer til alt. Og når prisen på konsollen har falt helt ned til 2990kr på Elkjøp, Lefdal og Expert er det egentlig bare å kjøpe for de som ikke har den allerede. Å utsette kjøp av konsoll i flere år i påvente av at den skal falle til 2000kr er bare latterlig. Differansen på 1000kr, som tydeligvis er det magiske tallet, er lommerusk og noe man bruker opp på helt unødvendige og tullete ting uansett.

Jeg kjøpte PS3 for rundt 18mnd siden til 3000kr, og tilbehør og spill til maskinen har kostet myye mer enn selve konsollprisen.

"Viktig å skunne få bort det plagsomme, sterke røde lyset og spare de 0.25W/t"

Ryktene vil ha det til at den faktisk bruker nærmere 10W standby pga bluetooth og enkelte nettverkskomponenter... Ikke at det bryr meg så mye da...

Wii er latterlig dyr for å være en barnekonsoll som jeg kaller det.

Jo PS3 er for dyr men det er fordi sony er nokså grisk enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Skal kjøpe en PS3 slim hvis den koster under 5000 norske kroner og at den kan spille mine mange ps2 spill.

Lenke til kommentar
Med andre ord er det ikke bare selve størrelsen som har blitt slanket, men også funksjoner som ikke anses som "nødvendige" for en spillkonsoll.

Håper de fjerner media-sharing funksjonen, så har jeg noe å skryte av på min 80GB :p

DET håper virkelig ikke jeg! Planene er jo å bruke PS3 til komplett underholdsnings maskin i stuen! Sånn jeg slipper å ha 3 forskjellige enheter, en for BL/DVD, en for meida (mp3/avi) og en for spill... Og 80GB tar det da ikke lange tiden å se igjennom :p

Lenke til kommentar
jeg har hatt lyst på ps3 helt siden for den ble bekefta, men pga spillmangel og pris så har jeg valgt å drøye kjøpet. i det minste fram til GT5 kommer. nå som denne slimen ser ut til å komme, forhåpentligvis med en noe lavere pris, så satser jeg på en GT5 bundle etterhvert.

Jeg drøyet også med PS3 kjøp pga pris og spillutvalg. Må nesten ha det nå for å få spilt Metal gear 4, Killzone 2, Valkyria Chronicles osv.

Jeg kjøpte nettopp den siste PS3 modellen med software PS2 bakoverkompabilitet i frykt for at det ikke skulle komme tilbake igjen. :ermm:

Hvis det i nærmeste fremtid kommer støtte for det både i slim og firmware update for andre modeller kommer jeg til å føle meg både snytt ,men også glad at konsollen min kan ta kvelden uten å måtte bytte den inn mot en uten b.kompabilitet. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...