The Stig Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Stadig mer bensin helles på ryktebålet. Les mer Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gode nyheter dette. Håper det stemmer så kan jeg vente med kjøp av PS3. Dagens PS3 er altfor klumpete og svær. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gode nyheter, ja kanskje, men jeg begynner å bli irritert på mengder av artikler hvor tittelen slutter med et spørsmålstegn. Det er bare et billig triks for å få artikkelen til å virke mer interessant enn den egentlig er. Hvorfor ikke bare skrive "Nye rykter om PS3 Slim", det hadde vært mer....ærlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Selv om jeg ikke har noe i mot størrelsen på PS3, da den allerede er mindre en produktene den erstatter (random konsoll, meida-pc og bl-spiller) Så er dette gode nyheter, jeg håper bare at de funksjonsmessige kuttene som blir gjort for å gjøre dette en "rendyrket" konsoll, får prisen ytterligere ned.. 2k hadde vært genial pris! Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Interessante nyheter dette her. Dette bli vel ikke solgt som en ny konsoll? Det er de samme spillene som kan spilles på begge? Blir dette bare en ny utgave av PS3? Jeg er spent, men jeg tror ikke jeg kommer til å droppe kjøpet mitt av Xbox 360 til høsten på grunn av dette. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vil det si at Sony skal ha flere versjoner av konsollene sine ute? En fullverdig og en nedstrippet Slim-versjon? Noen som kjenner til det? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Det er ikke snakk om en ny konsoll nei, men en slanket utgave av dagens Playstation 3. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ingen trenger å være redd for at spillene ikke funker. Det er nok mer funksjonalitet som sekundært OS osv som blir fjernet. Muligheten for å installere linux er nok noe de færreste gamere bryr seg med i alle fall. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Og du må ikke glemme at de fjerner O/I knappen bak! EDIT: glemte en bokstav gitt... Endret 1. juli 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Uten O/I er man dømt til å folde Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Stemmer det! Den er jo absolutt must.. Viktig å skunne få bort det plagsomme, sterke røde lyset og spare de 0.25W/t Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Skjønner ikke helt tankegangen til noen mennesker. 3300kr for PS3? Nei, fysj, det er altfor dyrt! 2400kr for Wii? JAAA, akkurat passe! Ps3 syns jeg faktisk er en veldig billig maskin, uansett bruksområde. Den har harddisk, BD-spiller, trådløst nettverk, mulighet for å spille DivX/Xvid, trådløs kontroller, HDMI, spiller dvd. I tillegg kan man legge inn Linux, så det kan faktisk erstatte pc inntil en viss grad. Spill kan spilles gratis og online via PSN. Ikke så gæærnt når alt kommer til alt. Og når prisen på konsollen har falt helt ned til 2990kr på Elkjøp, Lefdal og Expert er det egentlig bare å kjøpe for de som ikke har den allerede. Å utsette kjøp av konsoll i flere år i påvente av at den skal falle til 2000kr er bare latterlig. Differansen på 1000kr, som tydeligvis er det magiske tallet, er lommerusk og noe man bruker opp på helt unødvendige og tullete ting uansett. Jeg kjøpte PS3 for rundt 18mnd siden til 3000kr, og tilbehør og spill til maskinen har kostet myye mer enn selve konsollprisen. "Viktig å skunne få bort det plagsomme, sterke røde lyset og spare de 0.25W/t" Ryktene vil ha det til at den faktisk bruker nærmere 10W standby pga bluetooth og enkelte nettverkskomponenter... Ikke at det bryr meg så mye da... Endret 1. juli 2009 av newman221 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Prisen bryr meg egentlig svært lite, det er et god kjøp, selv til opp i mot 4k. Men sier ikke nei til pris reduksjon! =) 2k har jeg råd til på en lønning, 3k må lixom ses litt an (i forhold til iforutsette utgifter..) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 jeg har hatt lyst på ps3 helt siden for den ble bekefta, men pga spillmangel og pris så har jeg valgt å drøye kjøpet. i det minste fram til GT5 kommer. nå som denne slimen ser ut til å komme, forhåpentligvis med en noe lavere pris, så satser jeg på en GT5 bundle etterhvert. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Med andre ord er det ikke bare selve størrelsen som har blitt slanket, men også funksjoner som ikke anses som "nødvendige" for en spillkonsoll. Håper de fjerner media-sharing funksjonen, så har jeg noe å skryte av på min 80GB Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Skjønner ikke helt tankegangen til noen mennesker. 3300kr for PS3? Nei, fysj, det er altfor dyrt! 2400kr for Wii? JAAA, akkurat passe!Ps3 syns jeg faktisk er en veldig billig maskin, uansett bruksområde. Den har harddisk, BD-spiller, trådløst nettverk, mulighet for å spille DivX/Xvid, trådløs kontroller, HDMI, spiller dvd. I tillegg kan man legge inn Linux, så det kan faktisk erstatte pc inntil en viss grad. Spill kan spilles gratis og online via PSN. Ikke så gæærnt når alt kommer til alt. Og når prisen på konsollen har falt helt ned til 2990kr på Elkjøp, Lefdal og Expert er det egentlig bare å kjøpe for de som ikke har den allerede. Å utsette kjøp av konsoll i flere år i påvente av at den skal falle til 2000kr er bare latterlig. Differansen på 1000kr, som tydeligvis er det magiske tallet, er lommerusk og noe man bruker opp på helt unødvendige og tullete ting uansett. Jeg kjøpte PS3 for rundt 18mnd siden til 3000kr, og tilbehør og spill til maskinen har kostet myye mer enn selve konsollprisen. "Viktig å skunne få bort det plagsomme, sterke røde lyset og spare de 0.25W/t" Ryktene vil ha det til at den faktisk bruker nærmere 10W standby pga bluetooth og enkelte nettverkskomponenter... Ikke at det bryr meg så mye da... Wii er latterlig dyr for å være en barnekonsoll som jeg kaller det. Jo PS3 er for dyr men det er fordi sony er nokså grisk enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Skal kjøpe en PS3 slim hvis den koster under 5000 norske kroner og at den kan spille mine mange ps2 spill. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Med andre ord er det ikke bare selve størrelsen som har blitt slanket, men også funksjoner som ikke anses som "nødvendige" for en spillkonsoll. Håper de fjerner media-sharing funksjonen, så har jeg noe å skryte av på min 80GB DET håper virkelig ikke jeg! Planene er jo å bruke PS3 til komplett underholdsnings maskin i stuen! Sånn jeg slipper å ha 3 forskjellige enheter, en for BL/DVD, en for meida (mp3/avi) og en for spill... Og 80GB tar det da ikke lange tiden å se igjennom Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 jeg har hatt lyst på ps3 helt siden for den ble bekefta, men pga spillmangel og pris så har jeg valgt å drøye kjøpet. i det minste fram til GT5 kommer. nå som denne slimen ser ut til å komme, forhåpentligvis med en noe lavere pris, så satser jeg på en GT5 bundle etterhvert. Jeg drøyet også med PS3 kjøp pga pris og spillutvalg. Må nesten ha det nå for å få spilt Metal gear 4, Killzone 2, Valkyria Chronicles osv. Jeg kjøpte nettopp den siste PS3 modellen med software PS2 bakoverkompabilitet i frykt for at det ikke skulle komme tilbake igjen. Hvis det i nærmeste fremtid kommer støtte for det både i slim og firmware update for andre modeller kommer jeg til å føle meg både snytt ,men også glad at konsollen min kan ta kvelden uten å måtte bytte den inn mot en uten b.kompabilitet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 PlayStation 3 er dyr fordi maskinvaren i den er "utdatert", og dagens spille-PCer er vesentlig kraftigere. 2000 kr hadde vært en akseptabel pris. Wii har ennå svakere maskinvare og burde vært noe billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg