Shortyboy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har akkurat fått pakken min med viftestyring,thermalpaste,idekabler og uvlys(vet det er harry:) ) etter å ha bestilt onsdags natt.Superraskt spør du meg. I tillegg så fikk jeg karamellen igjen..... 4 gang jeg handler hos Microplex og det er jo bare fryd og gammen.Den karamellen er jammen god...hehehe Shorty Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hehehe.. fikk en gang veldig mange karameller, hadde bestilt masse dritt som jeg ikke har orket å dytte inn i toweret.. :-? karamellene er en stor pluss Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis jeg drev webshop så skulle jeg tydeligvis gitt noen karameller til hver kunde jeg også. Det koster ikke mange kronene og gir tydeligvis mye godvilje fra kundene. Utrolig billig salgstriks! Nesten for billig til å skjønne at noen faktisk lar seg påvirke av det. Hmm.. tenke... Ikke rart bil-forretninger ofte har en skål med godis på disken... Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis jeg drev webshop så skulle jeg tydeligvis gitt noen karameller til hver kunde jeg også. Det koster ikke mange kronene og gir tydeligvis mye godvilje fra kundene. Utrolig billig salgstriks! Nesten for billig til å skjønne at noen faktisk lar seg påvirke av det. Hmm.. tenke... Ikke rart bil-forretninger ofte har en skål med godis på disken... Hehe.ja det gikk opp ett lite lys. Det er et veldig billig salgstriks ja men det setter bare prikken over i`en det da.Microplex er jo helt fantastiske som webshop! Karamellen koster ingenting men det betyr litt for humøret på en kanskje ellers grå hverdag synes jeg.Føler at det blir litt mer persolnlig.Det tar 2 sec å putte en karamell i pakken men verdien er mye større enn som så. Karamellen er ikke for å lokke til kjøpe men som en extra liten gest til en kunde.Du får ikke en karamell ETTER å ha kjøpt en bil...eller? Skjønner poenget ditt men det er SÅ gøy å få den karamellen,,, Shorty Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Karamellene er et stort pluss ja Fikk 4 stk ei gang Kjappe og serviceinnstilte er de også! Go Microplex! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Karamellene er et stort pluss ja Fikk 4 stk ei gang Kjappe og serviceinnstilte er de også! Go Microplex! Ja, bestill i vei! Noen hundrelapper fra eller til spiller el liten rolle, siden vi får karameller ! ... mmm eller kanskje vi burde vært innom snop-hylla på butikken oftere Lenke til kommentar
anbar Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 lol.... da bestiller vi mase ubrukelig pc'utsyt hver dag fra microplex...istedenfor å dra til butikken og kjøpe ordentlig mat og godteri... de vil gjøre en formue på oss nordmenn og vi aksepterer det sånn rent uten videre lol fikk engang hele 8 karameller *gumle* bestilte fan mate =) Lenke til kommentar
orjanskaar Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har kjøpt MIST Silent Twin hod de. Etter en måned eller.no fikk jeg en mail der de tibyde seg og bytte ut viftene mine gratis med nye, pga. at noen hk kunne få problemer med elektronikken. Må vel kunne sies og vere de flinkeste folka jeg har hatt med og gjøre Fikk også en karamell! Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har handlet for 3-4.000,- på Microplex di siste 3-4 mnd. Har bare gode erfaringer med Microplex......... med eller uten karameller. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 *snufs* Har aldri fått mer enn 1 karamell jeg. Men servicen er helt topp og det samme gjelder leveringstidene. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Men hvorfor i all verden har de en telefontid fra 11.00 - 13.00? Det er jo rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Rask levering, god service, karameller og rask og smertefri retur... Kjøp det du kan her, da er du sikret mot problemer. Bare synd de ikke selger hardware. Foresten, de karamellene de gir ut tror jeg er kjøpt på Svinesund (handlested på svensk side av grensen). Jeg jobber i en butikk der og vi selger sånne, har ikke sett dem i Norge. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Karamellene er et stort pluss ja Fikk 4 stk ei gang Kjappe og serviceinnstilte er de også! Go Microplex! Ja, bestill i vei! Noen hundrelapper fra eller til spiller el liten rolle, siden vi får karameller ! ... mmm eller kanskje vi burde vært innom snop-hylla på butikken oftere Ahh... Jeg misunner deg din lykkelige uvitenhet! Det jeg har bestillt på microplex har jeg ikke funnet ved andre webbutikker. Dessuten er god service verdt noen ekstra kroner. Hver gang jeg har bestilt noe innen åpningstidene har varen blitt sendt samme dag!! Jeg har alltid vært i godt humør etter å ha hentet pakken. Karamellen blir på en måte en slags dessert etter å ha montert herlighetene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå