Gjest Guest_mystery_* Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei Jeg er en gutt på 20 år som er veldig hårete..Og ønsker å fjerne hår fra kroppen.. Finnes det ikke noe måte å gjøre håret mindre enn det jeg har nå ..?? Har ikke lyst til å fjerne håret helt,men vil eller har mindre(håper dere skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Bruker du voksing noen ganger tror jeg det blir mindre hårvekst etterhvert, men er ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Guest_mystery_* Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Blir det mindre hår permanent , etter noen ganger voksing ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_mystery_* Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har aldri gått med t-shorte ute, aldri gått ut til stranda, Badesteder.. Blir så lei meg når alle vennene mine skal til syden.. Jeg har aldri dusjet i gymmen .. Hva kan jeg gjøre ?? Er nesten helt på gråten hver gang sommer'n kommer Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sounds like you've got a big problem, hvis du ikke har dusjet i gymmen eller badet på stranda. Men no worries, fjern håret med voksing! Du bør be moren din, om du bor med henne, eller en anne dame-figur du har i livet ditt om å kjøpe jentevoks. Nei, det er ikke femi og homsete osv osv, voks for jenter funker utrolig bra. Det svir ganske så hardt de par første gangene, men det er virkelig verdt det. Det som skjer er at når du vokser river du ikke bare med deg håret, men også den lille "bagen" nedfor håret som håret vokser i. Dette gjør at hårene vokser saktere ut igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå