Gå til innhold

BK: The last image series

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første og tredje bildet er pene nok bilder. Stusser dog over bilde nummer to som jeg ikke synes gir noe særlig. Ansiktsutrykket er veldig utydelig, med det mener jeg at jeg ikke klarer å lese noe av det, som gjør det hele uninteressant. Kanten på plata i første bildet kan også vurderes å fjernes ved redigering, gjenskinn/lyst tre er noe fortyrrende fra et ellers veldig rent og pent studiobilde.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Andre bilde er ikke ment for å avgi noe følelse, rett og slett et veldig beauty bilde.

Likefullt eit veldig ukledeleg uttrykk.

Ser ut som ho ser spørjande på nokon som står bak deg.

På første biletet ser det ut som om du har gløymt å lyssetje alt nedanfor halsen. "Det er for å sette større fokus på ansiktet."- vil kanskje nokon argumentere med, men nei. Det ser berre halvgjort ut, ei felle mange meir eller mindre uinspirerte portrettfotografar går på trynet i når dei skal prøve å gjere noko "spanande". Ta for eksempel "kampanjen" Bergen Storsenter har hatt over alt for lang tid no hvis nokon har sett den. Fullstendig katastrofalt. Å setje fokus på ansiktet fins det andre metodar som fungerer betre for. (Som for eksempel eit godt og spanande uttrykk.) Hvis det er vignettering, så... Don't. Det passar ikkje. Mange har ein tedens til å vignettere ihjel bileta sine, men kor ofte ser ein faktisk vignettering innan mote eller glamour? Nesten aldri, og hvis eg ser, så ser eg vekk. Det lukkar berre igjen biletet.

Sånn. Det var litt misliking frå mi side. Akkurat som bestilt. :green:

Lenke til kommentar

1: Ble litt vel mørkt syns jeg, hadde gjort seg med f.eks rød kjole...?

2: Kunstig plastikkting ødelegger. Falskt uttrykk i ansiktet.

3: Min personlige favoritt, klassisk pent smil, s/h gjorde seg.

Konklusjon; jeg har ikke peiling på hvordan man på et såpass profesjonelt plan som du fortjener det, skal kritisere slike godt utførte portrettfotografier :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...