The Stig Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Krigen på Mars skal fortsette så lenge det finnes interesse. Les mer Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Greit, jeg har ikke spilt det veldig lenge, men dette spillet hadde neppe sett pent ut for selv 2 år siden. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har sjølv berre prøvd demoen så eit lite forbehold her, men: Eg synest at det fyrste dei burde ordne er gravitasjonen i Red Faction: Guerilla. Sidan mars sin gravitasjon berre er ein tredjedel av jorda så burde du være i stand til å hoppe høgare (og lengre). I tillegg ville byggningar kunne byggastpå ein heilt anna måte en på jorda sidan vekta av byggningsmateriala er lettare. Hadde vært kjekkt å kunne rive svære bygg som kun har nokre få slanke bærande søyler. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 utrolig hvor lenge det er siden jeg spilte enern. spilte igjennom enern 2 ganger tilogmed. men 2eren har jeg ikke funnet noested. noen som har spilt igjennom toern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg