cyclo Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Buffalos 5 mm USB-minne tilbys nå i 16 GB. Les mer Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den kommer til å rotes bort uansett hvor ryddig man er Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den kan da umulig være så veldig praktisk å ha så liten minnepenn. Kommer garantert til å bli borte fort. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den kan da umulig være så veldig praktisk å ha så liten minnepenn. Kommer garantert til å bli borte fort. Tvert imot. For laptop brukere er det genialt med en så liten usb stick da den kan stå innkoplet i brukerens PC hele tiden , selv når laptoppen legges i bæreveska. Blir som meg selv med usb receiveren til logitech nano musa.Har ikke blitt "rotet bort" da den har stått i laptoppen min sin ene usb port alltid siden jeg kjøpte nano for et par år siden. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Til laptop er denne helt genial. Har en aldrende laptop med W7 på nå som brukes en 'vanlig' minnepinne til ReadyBoost. Jeg er livredd hver gang jeg flytter maskinen eller knotten på to år kommer innom. Denne hadde vært midt i blinken! Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den kan da umulig være så veldig praktisk å ha så liten minnepenn. Kommer garantert til å bli borte fort. Tvert imot. For laptop brukere er det genialt med en så liten usb stick da den kan stå innkoplet i brukerens PC hele tiden , selv når laptoppen legges i bæreveska. Blir som meg selv med usb receiveren til logitech nano musa.Har ikke blitt "rotet bort" da den har stått i laptoppen min sin ene usb port alltid siden jeg kjøpte nano for et par år siden. Men det gjelder laptop, men hva med når man skal ta den med, Vips, finner den ikke igjen... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva er lese/skriveytelsen på den der? =) Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Ting blir mindre og mindre. Det er ikke lenge til en minnepenn som er mindre enn denne har flere TB Endret 1. juli 2009 av Gammel Partert Purke Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hehehehe...typisk hw.no forum. "Den er for liten!!" CPU'en er for rask! Minnet er for stort! Hva skal man med det?... Sunn skepsis er bra det, men folk her er jo så sunn at de grenser til paranoid! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er ikke mange år siden de sa at 1 GB RAM var mer enn nok, enda lengre bak i tid var mer enn 128 KB RAM noe man kunne le av. Samme pjattet sier dem om 8 GB RAM idag. Om noen år er 32 GB RAM helt standard, mens entusiastene har 64-128 GB RAM. I fremtiden blir USB avlengs, batteriløse NFC baserte enheter som tar energi fra omgivelsene vil ta over. Fremtidens CPUer vil være basert på kvantemekanikk. Til sammenlikning er vi nå på samme stadiet som når transistoren ble oppfunnet. http://www.physorg.com/news165418586.html (trøtt manns teknologi rabling, døgna snart ) Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 genialt sier nå jeg, som ofte sitter i et buss- eller flysete og jobber, føles ikke helt behagelig da å ha en lang pinne stikkende ut av maskinen... På siden det er linket til ser man tydelig at det er plass til 'halsbånd' på den, så da har man både noe å finne den igjen med og noe å trekke den ut av usbporten med. M. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den var liten, men ikke spesielt billig eller praktisk (med unntak av å la den stå i den bærbare maskina hele tida). Jeg bruker en som ikke er fullt så liten, men desto bedre på andre områder: - Har feste for nøkkelring og rotes dermed ikke så lett bort - Koster under 10-kroningen inkludert frakt - Fungerer også som minnekortleser for mobiltelefon-minne - Valgfri og oppgraderbar lagringskapasitet - 4GB fra 70 kr, 8GB fra 111 kr, 16GB fra 469 kr, 32GB kommer snart på markedet. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ting blir mindre og mindre. Det er ikke lenge til en minnepen som er mindre enn denne av flere TB Det er nok et par år til det skjer ... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Er også andre morsomme USB drives å få fra buffalo japan :!: http://www.buffalo-direct.com/directshop/p...product_id=6320 Endret 1. juli 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 @syar2003: Den var fantastisk Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Perfekt til bil-spillere med USB inngang da Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Du tjener jo mer på å kjøpe 3 stk 8GB. Jeg synes disse var superkule. Akkuratt som Logitech sin nano mottaker. De er rett og slett geniale. Men vil tro at ytelsen er litt svekket på disse. Det kan man dog leve med. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Apropos lett å ta med seg, og lett å huske: http://www.lacie.com/us/products/product.htm?pid=11225 Har hatt en sånn en stund nå, fast i nøkkelknippet, og den blir med meg overalt Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Den kan da umulig være så veldig praktisk å ha så liten minnepenn. Kommer garantert til å bli borte fort. Kommer litt an på. I samlingen min har jeg den minste minnepennen til Apacer (AH123 mener jeg den heter), og den er med meg over alt. Musikk i bilen, dokumenter som jeg skal ha med meg, forflytting av filer mellom 2 PC-er som ikke er på samme nettverk osv.. Men kjøpte samme minnepenn til dama nesten samtidig, og den ble rotet bort på under en måned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå