The Walking Dead Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Last.fm on XBL: free to gold subscribers, 3 hours per month for others >> From joystiq.com: Microsoft announced at their E3 keynote last month that Last.fm would be coming to Xbox Live. We can share one tidbit: today we spoke with Christina DeRosa, a general manager for XBL, and she let us know who the service will be available to. "Silver users will be able access what we're considering a trial period of three hours a month, which comes with video advertising. Gold users will have unlimited ad-supported access, so they can use it 24 hours a day. There will also be a premium offering on a subscription basis from Last.fm, that will be commercial free and will also have more sophisticated personalization features, like Loved Tracks." Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Yes! Da ser det ut til at jeg får evig med tid (har Gold). Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Poenget med last.fm på xboxen er? Ikke at jeg har noe i mot det.. Gidder ikke rippe all musikken min på inn på xboxen lizm. Er vel de med WMC dette er siktet mot. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Poenget med last.fm på xboxen er? Ikke at jeg har noe i mot det.. Gidder ikke rippe all musikken min på inn på xboxen lizm. Er vel de med WMC dette er siktet mot. last.fm streamer musikk på nesten samme måte som spotify, så det er ingen som trenger å rippe inn musikken sin på xbox hdd. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvis du liker 30 sekunders samples så. Rimelig stor forskjell fra spotify og last.fm. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er jo ikke 30 sekunders begrensning på streaming fra Last.fm? Aldri brukt radioen dems før eller? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Men dette er vel bare i statene? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Men dette er vel bare i statene? nei, merkelig nok ikke. Skal fungere overalt der xbl er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå