tommy1983 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vil bare tipse om det jeg synes er en helt fantastisk flott tegneseriealbumutgivelse (spesielt siden jeg selv har vært med på å skrive den! :!: : Lys over Jessej. Tegneren er den enormt dyktige Tomte. Min mening er at ingen i Norge kan kunsten å bruke kontraster mellom skygge/lys, svart/hvitt som han! For å sitere fra nettsidene til forlaget som har gitt ut albumet, Kelpie Forlag: "Lys over Jessej er Tomtes fjerde seriealbum. Sammen med forfatterne Arne Bye og Tommy Kvarsvik utforsker han denne gangen science fiction-sjangeren, og forteller en historie som både tar for seg den mystiske Tunguska-eksplosjonen i 1908 og kjærlighet mellom menneske og romvesen. Skogsarbeideren Aleksey forelsker seg i en romkvinne som en dag styrter ikke langt fra hytta hans ved Jessej-sjøen i det indre Sibir. Kvinnen viser seg å ha mistet hukommelsen og vet ikke hvorfor hun er kommet til Jorda. Snart lever hun i lykkelig sameksistens med Aleksey, uten å vite noe om hva som venter dem… I tillegg til Lys over Jessej inneholder albumet historien Batterier ikke inkludert, om en gutt som på julaften får den gaven han ønsker seg aller mest - en hund. Det er bare èn ting som mangler…" Albumet kan bestilles fra nettbutikken til forlaget. Støtt oss arbeidssomme serieskapere ved å kjøpe albumet! Hvis du trenger mer overbevisning er det bare til å lese Serienetts anmeldelse :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå