jokki Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Solalan skal snart bli avholdt De som bor i nærheten av stavanger må bare komme og er hjærtlig velkommen. Solalan er et lan som blir avhold for fjerde gang nå(mener eg) på sola rødekors hus. Men har sjøl vert der bare ein gang. skal der neste gang Det neste lanet blir avholdt 20-25 juni 2003 Mest sannsynlig kommer det for første gang internett på lanet men det er ikke heilt fastslått. Du finner litt mer info om solalan her ville bare lufte det litt på dette forumet slik at det kansje kommer enda mer folk på det neste lanet for det er plass til ganske mange Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 har vert på solalan ein gang sjøl, og d va ganske bra kunne vert mer damer der men... dok som bor i nærheten bør ivertfall prøva d t sommeren, kan ver ein og ein dag hvis dok isje lige d (lide sansynlig ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 er det noe påmelding eller er det bare å møte opp? Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 du kan velge om du vil melde deg på.... men det er billigere å melde seg på en å bare møte opp men det går fint d og gå på den siden "jokki" kalte "her"- info om solalan Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 kom på solalan! vil bli et større og bedre lan, me mer folk så bare kom 8) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 link til side ? Hva med å se i første posten? Er selv ikke noe LAN-menneske. Gøy med kompiser, for mye stress ellers. Ihvertfall frister ikke Solalan. Vet ikke hvorfor Men stå på! Synes det er bra noen jobber på for å få noen tilbud i nærområdet. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ja vi trenger d du kunne prøvd en natt og sett kossn d e :wink: Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 skal vi beholde lokale lan så kom!!! dok må støtta røde-kors gjeldr spesielt jenter Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Ja vi trenger d du kunne prøvd en natt og sett kossn d e :wink: Nææææææææ.......(er ikke dame heller da, så det er vel ikke noe stort savn) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det var jo bare "unger" på bildene, men er det hele poenget, kanskje? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 det andre lanet i solalans historie var det faktisk 3 voksne av ca 30 lanere og det vil si 10% så ikke forvent at det skal bli et sånt voksen lan hvor man hviser chasemods og lærere hverandre ting i linux :wink: De FLESTE er cs nerds som dere kaller cs fjortisser som blir helt forbanna hvis de blir drept i cs Har funnet en veldig god løsning på sånne jævelunger Cmd og bruk ping kommandoen og så pinger du dem noe jævelig Skal også gjøre det på folk med nvidia fx kort som bråker noe sykt Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 de 10 % var uten crewet på omlag 3 personer som også lanet en del Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har funnet en veldig god løsning på sånne jævelunger Cmd og bruk ping kommandoen og så pinger du dem noe jævelig Skal også gjøre det på folk med nvidia fx kort som bråker noe sykt Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har funnet en veldig god løsning på sånne jævelunger Cmd og bruk ping kommandoen og så pinger du dem noe jævelig Du er jo mer jævelunge/fjortiss enn noen andre hvis du driver på slikt, så du bør kanskje ikke si for mye Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 nei vil ikke si det punkt 1. jeg banner ikke høyt hver gang jeg blir drept. 2. Når jeg blir skutt ifoten med et uhell 1 gang dreper/skader jeg ikke vedkommene i flerne runder. 3. jeg kan mer om pc en de fleste på lanet. eks. Hvis jeg spør en fyr hva linux er svarer han "har ikke peiling" eller et operativsystem. Hva er maskin spes. dine???? har ikke peiling kjøpte pc-en komplett så jeg vet ikke det!Hvor mye kostet pc-en din ??? vet ikke pappa kjøpte den 4. hvis jeg hadde tatt en undersøkelse blant cs fjortissene og spurt om hvordan man pinger folk hadde de ikke hvist bæret skal jeg si deg. 5. Hvor kjøper de fleste cs nerder sin pc??? svaret er dell. elkjøp og plasser hvor de selger pc-er hele. jeg har bygd pc-en min selv. 6. jeg har linux og så vit jeg vet har ingen i solalans historie hatt det.. uten om det. 7.jeg kan norsk. Cs fjortisser: omfg stfu, lam3r, AWPH0re. Disse oplysningene har jeg fra solalan Og der er det en del syke folk i cs. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 har ikke peiing på hvordan det ble laget en dobbel post??? var i alle fall ikke meningen :oops: Kansje jeg kom borti en hurtigknapp eller at det sjedde når opera-en fukka seg opp??? i alle fall det var ikke med vilje :oops: Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 nei vil ikke si det jo vil si det. 1 - DoS etc anses som "lame" 2 - ping fra cmd kan trolig ikke gjøre noen som helst skade (tyder på uvitehnet ) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 nei vil ikke si det jo vil si det. 1 - DoS etc anses som "lame" 2 - ping fra cmd kan trolig ikke gjøre noen som helst skade (tyder på uvitehnet ) Fortsetter på listen: 3 - "jeg kan mer om pc en de fleste på lanet"...skrøytefaktoren er ihvertfall stor. 4 - Du vet hva linux er...wow! 5 - cs-fjortiss: Går an å ha fjortisstakter selv om man ikke er cs-fjortiss Nå skal jeg ikke henge deg ut her, men følte meg måtte kommentere det Angående cs-språket er jeg HELT enig. kan ikke fordra det! Men uansett, poenget mitt var at dette nok ikke er en plass for meg, mer for lokale helter som "kan alt" Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 skal vi se eks. ping -n 9999999999999 -l 65500 kb 10.0.0.1 N= antall pakker B= antall bytes Tror at det bør få pingen din i cs til og gå ganske så mye opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå