Gårby Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvilke sekker passer best til lange sykkelturer med racersykkel? Og hvor kjøper jeg en slik sekk? Så på intersport en 9 liters Norrøna til 800-900,-sekk (passer til skigåing og sykkel) Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva: Bergans Puls 20L / Bergans Run Light 7L Hvor: Uansett sportsbutikk Lenke til kommentar
LeMond Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg anbefaler en Camelbak drikkesekk. Det er gode sekker med innebygd vannflaske (pose i sekkeryggen med slange til munnen). Det eneste minuset er kanskje prisen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva med en sånn du setter på tanken? Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm. For mitt vedkommede så holder det med flaske på sykkelen. Men sykler jeg langt, så må jeg ha med mat/klesskifte etc. Da ser jeg for meg en veldig liten ryggsekk som sitter godt på ryggen. Noen som vet om det er vanlig å sykle med sekk på langturer med racer? Bruker de som sykler f.eks. Den store styrkeprøven Tr.heim-Oslo sekk (foruten de som har følgebiler)? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg syklet nettopp fra Oslo til Sandefjord med sekk designet for sykkel. Uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke som å sykle uten, men på den andre siden er det jo nødvendig for lengre turer. Pass på å få en sekk som ikke begrenser nakken og rygg i å bevege seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå