Gå til innhold

Hvorfor laster jeg ikke ned?

564215

Anbefalte innlegg

Er lastet ned et par torrenter som jeg har startet i utorrent. Det er f.eks. 1826 seedere og 1689 leechere på en torrent. Likevel står den torrenten som mange andre på 0.0% hele tiden. Hvorfor vil de ikke laste ned? Sitter foresten på en 10mbits linje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du testet i speed guide under options om utorrent har åpne porter? isåfall så står det der hvordan du åpner portene.

Kan også gå inn i ruteren din og slå av eventuelle brannmurer og slikt. Har du brannmur på pcen? det kan også hindre utorrent i å fungere.

Lenke til kommentar

Har fått Altibox Fiber for ikke så lenge siden, så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan åpne portene på den. Det er litt rart for enkelte andre torrenter laster ned som bare det. Men så er det noen som aldri vil laste ned selv om det er mange leechere og seedere.

Lenke til kommentar

Enkelt forklart, om du ikke åpner porter så kan du bare laste ned fra folk som HAR åpnet porter. Om du åpner porter, så kan du laste ned fra alle. At du ikke får lastet ned på enkelte torrents skyldes nok at uTorrent bare tar de første og beste peers den finner, uten å først sjekke om det går ann å laste ned fra dem.

Uansett, google it. Du er langt fra den første som har problemer med å åpne porter og du finner kanskje tilogmed en guide tilpasset ditt modem, med bilder og full pakke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...