Gå til innhold

Valg av HD4890 skjermkort

Anbefalte innlegg

Hei, da har tiden kommet for å kjøpe seg et nytt skjermkort, og såvidt jeg har fått med meg, så er det HD4890 som gir mest bang for bucks for tiden, men det er jo så mange forskjellige å velge mellom. Hvilket burde jeg velge? Støy er det viktigste for meg, er det en type fra en produsent som er mye mer stillegående enn de andre, så går jeg nok helst for det.

Om det er overklokket eller ikke fra produsenten sin side, bryr meg ikke så mye hvis det øker prisen med mer enn noen få kroner. Man klarer alltids å presse ut det lille ekstra selv, hvis det skulle være nødvendig.

Jeg ser også helst at prisen er under 2000kr og leverandøren er ps, netshop eller komplett, da jeg har endel dårlige erfaringer med blant annet mpx, amentio, multicom og datakjeden.

Sitter og ser litt etter en ettermonterbar kjøler, men jeg finner ingen som passer til 4890, og de fleste koster jo like mye som et mellomklassekort....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville heller ikke valgt Pixmania, kan ta lang tid å få kortet og

har selv god erfaring med HIS :)

hva snakker du om?? Har du bestillt varer der? Jeg har bestillt 5 ordere der dem 2 siste månederne og tatt 4-5 dager. Bla. bestillt 4 slike skjermkort...

Venter på en bestilling fra amentio som jeg har ventet på mye lengre enn som så. Så dere som ikke har bestillt på steder trenger ikke uttale seg, det mener da jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...