Gå til innhold

Kjøpe i7-maskin no, eller vente ei stund?

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har sett mykje på diverse i7-maskinar i det siste. Skal kanskje kjøpe meg ny maskin snart. Men ser at det raskt blir ganske dyrt om eg skal kjøpe no.

Kan det vere lurt å vente ei stund på at prisane på delar skal falle? Eller er det like greit å berre kjøpe seg maskin no?

Vil gjerne ha flest mogleg synspunkt på dette. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig vil i7 CPU'er bli billigere med tiden. Når det kommet nye og bedre modeller så blir tidligere modeller dumpet i pris.

Men siden nyttår har ikke i7 cpuer gått så mye ned i pris, tror faktisk de ligger på samme prisnivå som rundt nyåret.

Men er jo komme mange flere HK til 1366 sokket, så de HK priser er vel gått litt ned i pris.

Men hvorfor vente? Vist man alltid skal vente, så blir man å vente LENGE, å da kan de fort ende opp med at du ikke kjøper maskin:)

Har selv akkurat bestilt meg en i7 maskin.

Gleder meg til jeg får den.

Lenke til kommentar

Hei!

Enig med dem andre her, hvis du skal ha den en I7 så er det ikke noen vits å vente. eneste som setter begrensning er hvor feit lommebok du har. Driver selv og bygger sammen en I7 maskin, orket ikke vente på at opsettet datt noen hundrelapper i pris. Dem komponentene jeg har i min signatur skal være veldig greie, men du går helt klart billigere enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...