Gjest Guest_Klausen_* Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, jeg lurer litt på dette med penis str.og omkrets hva e vanlig i forhold til alder? hvor stor er deres? Kan begynne med at min er 15cm lang omkrets aner jeg ikke. er 15år.. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 who cares? Jeg er ikke interessert i størrelsen på stellet ditt. Hva får deg til å lure? Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest_* Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 er det vanligst å måle når den er erigert eller slapp? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er erigerte mål det er snakk om da, men hva har størrelse å si? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er erigerte mål det er snakk om da, men hva har størrelse å si? en del for noen, for andre ikke. du ser ikke ut til å tenke på det akkurat...;P Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 åpenbart ikke, er det snakk om at du er redd for at den skal være for liten eller for stor når det kommer til sex? De fleste jenter foretrekker at den ikke er for stor. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 åpenbart ikke, er det snakk om at du er redd for at den skal være for liten eller for stor når det kommer til sex? De fleste jenter foretrekker at den ikke er for stor. Okey, hvor gammel er du? Å hva er normalt... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ikke hør på negative LOCO nic, 15 er jo over gjennomsnittet og du bør være fornøyd Syng med den stemmen du har! Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 er jeg negativ? I'm just saying it like it is. Jeg er 27 år gammel og har aldri fått klager, enten den er for liten eller akkurat passe. vil du frastøte en jente så vær skikkelig usikker og spør om den er stor nok. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 De fleste jenter foretrekker at den ikke er for stor. På samme måte som de fleste jenter foretrekker at den ikke er for liten. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 er jo ikke snakk om det her da. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ser ikke helt hvordan svarene til nico er negative, virker heller ganske fornuftige imo. Dukker jo opp en ny tråd med 15åring som lurer på om kuken hans er stor nok annen hver dag. Endret 30. juni 2009 av bögfisk Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ser ikke helt hvordan svarene til nico er negative, virker heller ganske fornuftige imo. Dukker jo opp en ny tråd med 15åring som lurer på om kuken hans er stor nok annen hver dag. thanks, bøgis. (bare følger trenden som tilsier at man skal skrive nicket feil dersom man vil prøve å fornærme noen) Dette er et tema som er like relevant som om jenter skulle komme inn og spørre hva som er vanlig omkrets for deres kjønn, jeg sverger på at om du ikke får en potet inn så er det for trangt. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Beklager OP, men du har kjempeliten penis. :C Gi opp, du er fortapt i livet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 er jo ikke snakk om det her da. Jo, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ikke hør på negative LOCO nic, 15 er jo over gjennomsnittet og du bør være fornøyd Syng med den stemmen du har! 15 er ikke over gjennomsnittet Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 er jo ikke snakk om det her da. Jo, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vel, jeg har lest opptil flere steder av 13-somthing er gjennomsnitt. 15 er mer enn bra nok til å tilfredstille.. Det er heller tykkelsen det går på. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) 17-18 er over gjennomsnittet mener jeg å huske i norge. gjennomsnittet er 13-16 tror jeg. Endret 30. juni 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå