Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

keen på dama til kameraten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1- Knull henne og hold kjeft om det, hvis det blir oppdaget. Så be om tilgivelse.

2- Knull henne og sladre etterpå, si at hans dame er en tøs som fortjener å bli dumpet av ham

3- Fortell kompisen din at dama hans har lyst på deg, fortell hvor patetisk dama hans er og be ham å dumpe henne. Etterpå knuller du dama hans.

4- Du kan være anonym og tipset kompisen din om dama hans, når hun har blitt dumpet. Så knull henne.

5- Be om trekant og behold vennskap

6- Be dama å komme til rommet ditt, så ber du henne å kle seg av. Når hun har gjort det, tar du fram kameraet ditt og tar bilder. Så peker du på henne og ler, samtidig roper du «kom deg ut! din jævel tøs!». Når hun er ute av huset, legger du fram pølsen din og koser deg med den imens du ser på bildene.

 

det finnes nok flere alterativer som er verre(LES: dårligere), men jeg anbefaler nr 6. Det er genialt.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Kjenner du kompisen din inn og ut ?

 

Du vil vel ikke plutselig stå framfor en psykopatisk ex kompis du har sviktet på høyeste nivå? For jeg kan fortelle deg , når du først bryter vennskapet ved å knulle dama hans , er det nok til å slippe løs udyret i han.. kansje han overfaller deg en mørk natt, banker dritten ut av deg på fest, eller rett å slett brekker nakken din.

 

Mitt råd :

 

Finn deg ei annen jente å ha sex med. Eller enda bedre : skal du være med på leken , må du tåle steken ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Ofre et kameratskap og i tillegg være utro for å få tidenes beste ligg? Hun jeg snakker om er ufattelig deilig, og har ekstremt lyst på meg. Er jeg heldig? eller uheldig?

 

Under normale omstendigheter, hadde jeg gitt deg en ørefik for å i det hele tatt vurdere det. Men dersom det jeg har markert i teksten din, er sant, så gjør du kompisen din en tjeneste ved å fortelle dette til han. Hun er uansett ikke gira på forholdet sitt tydeligvis, så forhåpentligvis gjør kompisen din det slutt med henne og du kan få det lenge etterlengtede knullet ditt som varer i 3 minutter før du får utløsning.

Lenke til kommentar

At du bare vurderer det mot en kompis eller god kompis viser bare hvor lite verdt du er å ha som kompis. Kompiser er til å stole på.

 

Det er enklere å komme inn i et forhold enn å fikse et kraftig ødelagt forhold til en god kompis.

 

Som sagt tidligere; bros before hoes.

 

:)

Lenke til kommentar

Uansett så gjør man ikke sånt mot en kompis som er i hvilket som helst forhold. Det er noe man ikke gjør mot en kompis.

 

Hvis det blir slutt mellom kompisen din og dama hans så vent med å hoppe i høyet istedet for å gjøre det med en gang. Sett deg inn i kompisen din sin situasjon og ikke gjør ting som du ikke vil at andre skal gjøre mot deg.

Endret av simensk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg hadde foretrukket at kompisen min hadde fortalt meg at dama mi hadde vært hypp på han i store deler av forholdet, framfor å plutselig få vite det etter at det hadde blitt slutt.

Lenke til kommentar

du får finne ut om det er verdt det eller ikke. for det første, vil kompisen reagere med vold dersom han skulle finne det ut?

for det andre, er han en VELDIG god kompis eller bare på grensa til å bare være en god bekjent?

 

så veier du eventuelle positive og negative konsekvenser opp mot hverandre og finner ut om det er noe vits i å gjøre det eller ikke. finn ut hva som er best for din del. finnes ikke noe rett og galt i virkeligheten vet du

Lenke til kommentar

Gjør du det, ødelegger du for deg selv, fordi du er en dust. Og du ødelegger for vennen din, som mulig mister et godt forhold.

 

Det beste da blir vel at dama slår opp med vennen din ettersom hun liker deg så godt. Da blir det ikke utroskap fra hennes side, bare at du kommer til og gjøre vennen din pissd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hun jeg snakker om er ufattelig deilig, og har ekstremt lyst på meg.

 

Og du ødelegger for vennen din, som mulig mister et godt forhold.

 

Skjønner du hvor jeg vil hen? Kompisen tror han har et godt forhold. Men jeg skjønner hvor du vil hen. Jeg råder han heller ikke til å få dama til å være utro. Snakk heller med kompisen først som sagt. Forholdet blir uansett slutt en gang, tydeligvis. Så da kan du bare peise på.

Lenke til kommentar

Hadde min bestekompis hatt sex med kjæresten min hadde jeg aldri tilgitt han. Hadde det ikke vært for at jeg er en rolig og sindig kar hadde jeg nok skadet han og.

 

Trådstarter, tingen er at det blir ikke bare en sak mellom dere to. Hele vennegjengen vil få vite det og mest sannsynlig fryse deg ut.

 

INGEN dame er verdt vennskap. Hvertfall ikke damer som er utro.

Lenke til kommentar

Se det her, det burde svare på dine spørsmål: http://www.youtube.com/watch?v=wPKbIOekWJs

 

Men fra spøk til alvor, folk er veldig forskjellige men jeg personlig hadde ikke gjort det rett og slett fordi damer kommer og går og uansett hvor fin hun er så er det ikke verd det, mens kompisen din kommer til å være der for deg. I tillegg til at hadde jeg hatt en kompis som prøvde seg på dama mi så hadde jeg slått han, så vær forsiktig med det der :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...