Henriksen_ Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Ofre et kameratskap og i tillegg være utro for å få tidenes beste ligg? Hun jeg snakker om er ufattelig deilig, og har ekstremt lyst på meg. Er jeg heldig? eller uheldig? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Ikke ofre vennskapet mot en dame. Ikke gjør det. 1 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Det har ingenting å si om det er damen til kameraten din, utroskap burde vært staffet med nakkeskudd anyhow. Lenke til kommentar
Henriksen_ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Men hva som du har så lyst at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg? Seksuell lyst er jo naturlig, og når den er så ekstremt sterk fra begge parter burde man vel ikke holde igjen? det strider mot naturen? Endret 30. juni 2009 av Henriksen_ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 For min del kommer regler og etikk før naturlige lyster, vi er ikke primitive dyr vel? Pul i vei vist du vil, du får deg nok en heftig lærepenge. Håper ikke kameraten din er vesentlig større og sterkere enn deg. Lenke til kommentar
Henriksen_ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 hva om det forblir i hemmeligheten fra oss begge? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Ikke gjør det selv om dere holder det hemmelig. Kompisen din kommer ikke til å bli særlig glad hvis/når han finner det ut. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Screw him. Do it. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Bros before hoes. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Do it. -1 Bros before hoes. +1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 DO IT FAGGOT. Ditt valg, vil du gjøre det, så gjør det, ingen her som har rett til og fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre. Men om det er spesielt greit gjort av deg er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Henriksen_ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 utdyp den bros before hos... jeg har dame og da.. langt forhold. og hun har også vært sammen med han i mange år. Kanskje foreslå partnerbytte? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kanskje foreslå partnerbytte? Gjør det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 utdyp den bros before hos... jeg har dame og da.. langt forhold. og hun har også vært sammen med han i mange år. Kanskje foreslå partnerbytte? DO IT! Slutt å remje over bagateller og gjør det du vil. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Han glemmer det sikkert etter hvert. Pain is temporary, glory is eternal. Du vil ikke angre. Endret 30. juni 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Du ødelegger et vennskap, og mest sannsynlig to forhold... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Kamerat av meg hadde nok sagt, la oss kjøre henne sammen ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 I want your girlfriend to be my girlfriend, too There's a little girl I know, you might know her too, she looks so good, she looks so cute, standin next to you. Dama til en kompis holder man seg unna, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Det er det som skiller oss mennesker fra de fleste andre dyr: Vi har evnen til å motstå våre drifter. Hvis forholdene dine betyr noe, karmeratforholdet, kjærlighetsforholdet, så gjør du det ikke. Ærlighet og troverdighet er det viktigste i alle forhold. Partnerbytte kan være bra hvis alle er med på det, men kan fort føre til sjalusi og det er vanskelig å ta opp. Ikke lett det der. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Bros before hoes. +1 +1 Kjenner jeg får helt vondt inni meg! Gi faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg