Zaftig Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei! Jeg lurte på om noen visste om noen gratis Musikkprogram, hvor jeg kan lage melodier, endre stemmer(ikke så viktig) hadde blitt veldig takknemlig om noen ga meg svar Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Audacity Gratis og best. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Den er vel safe? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan safe da? Kan du ikke bare laste ned og prøve? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan safe da? Kan du ikke bare laste ned og prøve? **** heller har jo anti-virus Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er safe. Last ned fra sourceforge Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lage melodier? Som med softsynther liksom? Audacity kan bare ta opp lyd, spille av lyd og redigere lyd, ikke MIDI eller noe sånt (tror jeg). Til sitt bruk er det et veldig godt program dog Lenke til kommentar
arbogast Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg anbefaler Reaper. Det koster 60$. MEN: man kan bruke demoversjonen så lenge man vil og den har ingen begrensninger. Ubegrenset antal midi- & audiospor, bra mixer, kan bruke VST-instrumenter (og effekter selvflg.). Her er Sound on Sound sin anmeldelse fra 2007. programmet er blevet meget bedre siden da! Jeg anbefaler det på det kraftigste! Spør hvis det er mere du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå