^fmj Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Dell Inspiron 1300 Kjøpte uoriginalt batteri, får den beskjeden når pcen booter. Nekter å lade på grunn av det. Ikke kan jeg flashe bios heller siden jeg får beskjed om at batteriet må være over 10%. Noen tips? Endret 30. juni 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Sier jo seg selv at du må ha et originalt batteri. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Jaja, jeg kan se spydigheten og litt av humoren i det innlegget der. Men dette problemet skjer også med originale dell-batterier. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Åja, da var det verre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jaja, jeg kan se spydigheten og litt av humoren i det innlegget der. Men dette problemet skjer også med originale dell-batterier. Du bruker flertallsform. Betyr det du har forsøkt flere DELL-batterier, elelr at de har lest om folk som har tilsvarende problemer? At et uoriginalt batteri ikke kan identifiseres er vel egentlig ikke overraskende. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Har lest det flere steder på det store internettet. Noen som får det med en bestemt bios. Hvordan kan jeg omgå den 10% sperren, vil prøve å flashe biosen, siden den er gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå