Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trusefetisj, normalt?


Gjest Truse fetisj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Troll Alert ;)

Selvfølgelig har du vært innom her. :wee:

 

Men on-topic igjen. Det sies at ingen fetisher er noe mer eller mindre normale enn andre, så du er jo ikke unormal. Men å stjele truser, og spesielt fra dine egen lillesøster er å dra den litt langt. Søk heller på nettet etter steder du kan kjøpe truser før du får en forside hos VG med kallenavnet "Trusemannen".

Lenke til kommentar
ÆSJ! Fra en jentes synspunkt: gå til psykolog! Eller ihvertfall slutt å stjel trusene til jenter! Det høres bare helt utrolig ekkelt ut.

 

Psykolog, faktisk.... det er å dra det altfor langt. At du synes det er ekkelt er greit nok.

 

Trådstarter har en fetish som egentlig er ganske harmløs og som ganske mange rundomkring i verden har.

Men å stjele de er en helt annen sak.

 

 

Vel.. det kom kanskje ut litt sterkere enn hva jeg mente. Skal rette på innlegget ved å si at jeg mente at hvis han tenner på trusene til søstra hans bør han snakka med noen om det, som f.eks en psykolog. :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

At noe er "normalt" betyr vel per definisjon at det gjelder flertallet (standard), og jeg tviler på at flertallet liker brukte truser på samme måte som deg. Men jeg vil ikke si det er noe galt eller dumt ved det, og det er nok heller ikke unormalt.

 

På den annen side er det dumt å stjele generelt, både mtp ofrene som mister kostbare truer og fordi du ganske sikkert kommer til å bli tatt en dag. Så det ville jeg faktisk prøvd å slutte med. Angående det med søstrene dine så skal jeg ikke dømme deg for det, men jeg tror ikke det er helt "sunt". Jeg tror det hadde vært best for alle parter at du prøvde å slutte med det også. Hva om du f.eks. begynte å tenne på søstrene dine? Jeg vil jo egentlig anta at din fascinasjon for brukte truser har med seksuelle drifter å gjøre.

 

Moderatormelding

 

PS til alle brukere: samskrivingsfeil/grammatikk etc. skal ikke kommenteres i tråden, men enten rapporteres eller vennlig forklares for brukeren det gjelder. Trådtittel er nu "fikset", så slipper dere kverulanter å falle helt av stolen.

 

Edit: Det skal heller ikke komme noen anklager om TROLL. Om man seriøst tror det, kan man rapportere.

 

Dette skal ikke kommenteres i tråden, men send gjerne pm.

 

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Hadde jeg vert jente hadde jeg definnetivt kjøpt masse billigtruser, brukt dem og så solgt dem.

Hva stopper deg? Siden det er lett å selge over internett, er det ingen som får vite at du er gutt. Hm, nå ga jeg nettopp meg selv en god idé!

Jeg har faktisk vært innom tanken.

Dog må jeg få til noe lurt i forbindelse med pengeoverføring (Da jeg har et guttenavn IRL)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...