Blavod Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har en Lenovo S10e der jeg har lagt inn win 7 (swap med win xp). Den finner ikke mitt eget trådløse nettverk, men kun naboene sine. Har prøvd å slå av kryptering (både wep og wap), men finner fortsatt ikke SSID. Straks jeg startet opp i winxp, fant den nettverket. Noen som har vært borti lignende før? Kan det være ett kompabilitets-problem mellom win7 og DIR-635? Thomas Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Trolig betyr det bare at DIR-655 DIR-635 sender på kanal 12 eller 13 mens ditt trådløsnett på PC er satt til USA som bare har kanal 1-11. Logg inn på routeren med kabel og sett kanalen manuelt til 1 om den står på 12 eller 13. Hvis det fungerer nå, så får du prøve å endre WLAN-innstillinger i PC slik at du får Norge eller EU som land. Endret 30. juni 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Blavod Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Det gjorde susen! Endret bare kanal på routeren til kanal 11 (stod på 12). De andre 2 bærbare tar også inn på denne kanalen, så lar det bare stå slik (fant egentlig ikke ut hvordan jeg endret verdiene på wlan-innstillingen på den lille pc-en). Tusen takk for hjelpen la7dfa !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå