mollasund Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har sommerferie nå, så nå har jeg ikke fotballtrening på noen uker. Så det jeg tenkte å gjøre er å sette opp et treningsprogram gjennom ferien. Jeg fokuserer mest på å forbrenne fett, ettersom jeg har litt på magen. Jeg liker ikke å jogge/gå, så jeg vil prøve meg på sykling Tenkte å sykle hver dag 30-60min om morgenen, hvordan skal jeg holde tempoet under denne økten og bør jeg spise noe før? Bør jeg ha styrketrening etter sykkeløkten? Hva annet kan jeg gjøre for å miste litt ekstra rundt magen? mvh Morten Lenke til kommentar
JUL Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er sommer og varmt i vannet gå ut og bad Det er både gøyere og forbrenner mer enn sykling. Styrketrening, som du nevner forbrenner mer enn sykling i tillegg bevarer det musklene bedre. Det er også minst like viktig å ha fokus på et godt kosthold med kaloriunderskudd for at du skal kunne nå dine må. Lykke til med treninga;) Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Takk for svar. Bading er en selvfølge om sommeren når det er varmt, men jeg kan ikke sette opp en plan der jeg velger å bade kl 2 hver dag f.eks. bader når det er fint, og når jeg er på stranden! Lagde et program for meg, noen som gidder å sjekke om det fynker ? :-) Hver dag før frokost: 30-60 min sykling 3x15 situps 3x15 pushups 5x10 manuals (Hver hånd) 2 min planke 5x10 Klemmer(Hver hånd) Kosthold: Frokost: Havregryn med syltetøy Diverse frukt Knekkebrød(Hvis forsatt sulten) Lunch 1: Grovbrød/Knekkebrød med Ost/Fårepølse/Skinke Frukt Lunch 2: Grovbrød med diverse pålegg Havregryn/Allbran med syltetøy Middag: Mamma/Pappa-mat! Kveldsmat: Grovbrød med tunfisk/makrell(Spiser fisk om kvelden, for da slepper jeg dritt lukt på dagen) ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 1. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva med litt kylling eller fisk, om økonomien tillater det? God mager mat. Ville heller ikke spist to måltider havregryn om du skal gå ned i vekt Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva med litt kylling eller fisk, om økonomien tillater det? God mager mat. Ville heller ikke spist to måltider havregryn om du skal gå ned i vekt To måltider med havregryn har ingenting å si, det er mengden. Ville heller lagt trening til etter frokost. Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei morten. Jeg har hatt nesten samme problemstilling selv. Jeg ble tidligere ringt av en som sa han var fra tren riktig. Han tilba meg et kostprogram som jeg skulle følge et par måneders tid. Jeg ble skeptisk og takket nei, han svarte at hvis jeg skulle ombestemme meg skulle jeg sende en mail til [email protected]. To dager senere bestemmte jeg meg for og gjøre dette.skrev inn telefonnummer og navn, så ble jeg ringt opp av en selger. han stillte han noen spørsmål og hva jeg ville oppnå osv. 3 eller 4 dager etterpå fikk jeg både kost og treningsprogram. Gikk ned hele 7 kilo på 2 måneder, kansje disse kan hjelpe deg. Det er hvertfall verdt forsøket mvh kristian Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 krhauknes, hva kostrt de da og hva er det for noe ? Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Altså selgeren som ringte han sa dem drev med kost og trenings veiledning tilpasset kundens behov. Enten det var for og gå opp eller ned i vekt eller holde vekten stabil. Eller rett og slett forming av kropp. Mitt problem var jo da at jeg hadde noen kilo ekstra. Jeg sendte mail til [email protected]. Fikk da et treningsprogram tilpasset meg. Jeg fulgte dette pungtelig i perioden som ble sag, etter dette merket jeg at både min kondisjon og min vekt hadde falt på plass. Jeg anbefales disses programmer på det sterkeste. Det skader ikke og sende en mail, og bli ringt for og høre hva dette er. Nå følger jeg faktisk deres kroppsbyggingsprogrammer og ser ut til og gi utrolige resultater så langt. Prisen er ikke altfor ille. Er kun et par timeslønner. jeg betalte vel 299 Endret 1. august 2009 av krhauknes Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) så du vil anbefale dette her til de fleste? og hvor lang tid tar det fra du har sendt meil til han ringe? Endret 31. juli 2009 av Minni_83 Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 dagen etter ringte han. ja det er noe jeg vill anbefale alle. har testes det selv og det fungerer. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ringe i morgen då viss ikkje han ringe på mandag då siden det er helg nå? Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 ringe i morgen då viss ikkje han ringe på mandag då siden det er helg nå? Jeg går ut ifra at de ringer i løpet av mandagen. men sett deg litt inn i nøyaktig hva du vil med treningen/slankingen. så vil du gjøre jobben dems enklere Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvor mye koster det montro? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 minske fett og gå ned i vekt Hvor mye koster det montro? eg kan sende deg det han skrev til meg på meil i dag. heisann. joda, det stemmer det. Prisene varierer mellom 249-549kr, alt utifra hva du trenger Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hmmm...eg har endå ikkje fått det fra trenriktig han ringte for en uke siden , han sa at han regnet med at eg skulle få det på lørdag så var elle rett over helga. eg begynne å lure nå hvorfor det ikkje er komt, noen som kan ha en ide hvorfor? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kan du forklare meg hva 5x10 manuals (Hver hånd) er? Mener du biceps curls? Skjønner ikke helt pogenet med å kjøre biceps curls når du skal prøve å forbrenne unøvendig fett, eller i fotball sammenheng. Lenke til kommentar
mariepija Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva med litt kylling eller fisk, om økonomien tillater det? God mager mat. Ville heller ikke spist to måltider havregryn om du skal gå ned i vekt To måltider med havregryn har ingenting å si, det er mengden. Ville heller lagt trening til etter frokost. enig! tren om morran Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hva er det anbefalt å spise for å gå ned vekt? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kutt ut mat med mye karbohydrater...sjekk www.ketolyse.no Selv har jeg gåttned 29kg siden 1.1.09 ... Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) det var så dyrt på ketolyse, eg har en di index tabell og noen treningsoppgaver frukt er det sunt? Endret 20. august 2009 av Minni_83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå