PCJunkie Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei, tenkte jeg skulle sende min aldri brukt, 3 uker gamle Swiftech Apogee GTZ nå. Skulle egentlig ha vannkjøling men ble litt for dyrt. Hvor mye burde jeg selge den for? Har bare åpnet den og sett etter riper, ikke noe annet. Alt tilbehør følger med, det er en 755 socket. Så hvor mye kan jeg få for den, hvor bør jeg selge og er det noen som er interessert? Edit: Tenkte jeg skulle nevne at jeg kan selge så lavt som 600 kr,-. Og at jeg er på ferie fra i morgen av. Så kommer ikke til å sjekke her hver dag. ~Junkie. Endret 30. juni 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Den koster bare 51.99 GBP / 550.222 NOK fra ChilledPC.co.uk. Bare 469;, minus 15% EU VAT. Jeg vet ikke hvor du har kjøpt din, men jeg tror at du har betalt alt for mye. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) + 200 kr,- i toll. Og jeg kjøpte min på Chilledpc.co.uk tenkte bare at noen ikke ville vente 2 1/2 uke sånn som jeg måtte. Endret 30. juni 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fem dager. Ingen toll med DHL. Har kjøpte vannkjøling deler fra ChilledPC fire ganger, aldri betalt toll. Lykke til, da. Du er riktig om venter. Noe vil kjøpe det. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fem dager. Ingen toll med DHL. Har kjøpte vannkjøling deler fra ChilledPC fire ganger, aldri betalt toll. Lykke til, da. Du er riktig om venter. Noe vil kjøpe det. Handlet av Chilled mange ganger nå... hakke betalt toll jeg heller. Men får se nå når jeg bar bestillt for litt over 2500.- om jeg må betale noe da... Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Vet ikke om det var toll eller frakt men måtte iallfall betale 200 kr+ når jeg skulle ned og hente pakken. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vet ikke om det var toll eller frakt men måtte iallfall betale 200 kr+ når jeg skulle ned og hente pakken. Oki... jeg har bare fått hentelapp og dratt ned og hentet... ikke noe ekstra penger her nei. Men tenker jeg får det nå når jeg har bestillt så masse. Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 + 200 kr,- i toll. Og jeg kjøpte min på Chilledpc.co.uk tenkte bare at noen ikke ville vente 2 1/2 uke sånn som jeg måtte. Kr.595,- inkl. mva. og norske forbrukerrettigheter: http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkt/p...aspx?plid=31983 Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Greit, Greit. Jeg selger den for 350 kr om noen er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå