666=TRIPPLE-SEX Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei:) Noen som skal til Hønefoss til høsten da? Eller allerede er der?smile.gif Jeg skal til hønefoss i allefall og studere Juss og Ledelse, hadde jo kanskje vært litt greit å bli kjent med noen allerede nå hehe Endret 1. juli 2009 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 nei.... Trenger ikke å oppføre deg som en drittsekk KAKEGUTT Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg skal til Kongsberg om jeg kommer inn Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg skal til Kongsberg om jeg kommer inn Samme her . Hva har du søkt? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 205004 HiBu Ingeniør, data, Kongsberg. 18 dager igjen til dommen faller Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har gått på HiBu avdeling Kongsberg i ett år nå. Søkte meg først inn på dataingeniør, men syntes maskin så litt morsommere ut. Første semester er likt for alle tre typene ingeniører på HiBu (Elektro, Data og Maskin). Så man kan forandre valget sitt helt fram til jul. Å komme inn på Kongsberg er ingen problem. Alle kommer inn. Ikke noe å skryte av akkurat. Vet ikke hvordan det er i Hønefoss. Sikkert fint der også Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har HiBu i Hønefoss på et valg langt nede, regner med å komme inn på UiO til høsten. Det er ganske greit i Hønefoss, nå har vi fått et nytt og større kjøpesenter samt en ny kino, så man slipper å dra til Sandvika eller vente i en måned på nye filmer. Har hele fire treningssentre, hvor to av dem er Elixia, som jeg tror gir en viss studentrabatt til studenter. Om du (trådstarter) flytter til Hønefoss så anbefaler jeg nesten å ha en sykkel. Køene midt i byen kan bli veldig store blant rush-tider om morgenen og på ettermiddagen, så noen ganger er det nesten raskere å gå og definitivt raskere å sykle Håper du kommer til å trives, lykke til Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Har HiBu i Hønefoss på et valg langt nede, regner med å komme inn på UiO til høsten. Det er ganske greit i Hønefoss, nå har vi fått et nytt og større kjøpesenter samt en ny kino, så man slipper å dra til Sandvika eller vente i en måned på nye filmer. Har hele fire treningssentre, hvor to av dem er Elixia, som jeg tror gir en viss studentrabatt til studenter. Om du (trådstarter) flytter til Hønefoss så anbefaler jeg nesten å ha en sykkel. Køene midt i byen kan bli veldig store blant rush-tider om morgenen og på ettermiddagen, så noen ganger er det nesten raskere å gå og definitivt raskere å sykle Håper du kommer til å trives, lykke til Takk for rådet dude. Har en mountain bike, så jeg får dra med den opp til Hønefoss, og heller la BMWen stå i garasjen ellerno da. Har troa på at jeg kommer til å trives, etter det jeg har lest så virker det som et supert sted. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mhm, fikk nettop telefon fra Høgskolen om at de må mer papir enn det jeg allerede har sendt dem av skolepapirer, som ifølge eksamenskontoret holdt. Byråkratiet lenge leve! :| Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Mhm, fikk nettop telefon fra Høgskolen om at de må mer papir enn det jeg allerede har sendt dem av skolepapirer, som ifølge eksamenskontoret holdt. Byråkratiet lenge leve! :| Kanskje du ikke hadde nok til å komme inn, med de papirene du sendte da? Uansett kjipt ass. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 De måtte tydeligvis ha alt på 1 vitnemål siden jeg tok de fagene jeg manglet nå i våres, noe som kan bli vanskelig å få til nå siden "min" VGS er i full gang med å flytte. Får høre med Inntakskontoret ellerno på mandag om de kan fikse det for meg Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 De måtte tydeligvis ha alt på 1 vitnemål siden jeg tok de fagene jeg manglet nå i våres, noe som kan bli vanskelig å få til nå siden "min" VGS er i full gang med å flytte. Får høre med Inntakskontoret ellerno på mandag om de kan fikse det for meg Fy faen, det var mye unødvendig du måtte unnagjøre for noe så lite ja. Ja du får høre med inntakskontoret, blir jo kanskje litt vansklig for det å mekke det vitnemålet som de vil ha det i og med at skolen din holder på å flytte. Husker jeg stakk til vidregående rett etter jeg hadde fått papirene for privatist eksamen og gjorde akkurat det samme som du må gjøre nå. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, hadde jeg vært klar over at det måtte være sånn på forhånd hadde jeg fikset det før jeg sendte inn papirene, men den gang ei. Nå er det ihvertfall ordnet så det må bare postes når jeg har funnet frem adressa det skal sendes til... noen som har den forresten, adressa som papirene til HiBU Kongsberg skal sendes til? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Høgskolen i Buskerud Pb. 235 3603 Kongsberg http://www.hibu.no/omhibu/kontakt/ Skal selv begynne der igjen til høsten. Gikk forkurs i fjor, blir første år på elektroingeniør nå. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, regnet med det var den adressa så da var det sendt Hvordan er det å bo i Kongsberg, kommer jeg inn så må jeg nesten flytte - og da helst nærmest mulig skolen og buss/togstasjon siden jeg selvfølgelig har klart å miste lappen i 9mndr Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg bor i Drammen og pendler med bil. Kan derfor ikke svare på akkurat det! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ah, det vurderte jeg å gjøre og - kanskje om 1 år Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei:) Noen som skal til Hønefoss til høsten da? Eller allerede er der?smile.gif Jeg skal til hønefoss i allefall og studere Juss og Ledelse, hadde jo kanskje vært litt greit å bli kjent med noen allerede nå hehe Du får lage noe liv på Jokern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå