Sk!ppy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hei. Skulle kjøpt en usb dongle da jeg har et annet prosjekt på gang, men den skal være kompitabel med aircrack-ng , så jeg kan cracke WEP og WPA. Om dere har spørsmål ved lovlighet, så har jeg en kamerat som ikke har WEP-Keyen sin (fakta) , Og dette er sefølgelig eneste crackingen det skal brukes til . tenkte å bruke ca 200 kr, og bestille fra komplett.. må nesten bestille idag, eller imorgen. ser noen steder at man trenger Atheros eller Prism0 chipset for å cracke? TaKk på forhånd Endret 30. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette må jo bli brukt til faenskap, vist vennen din har glemt WEP nøkkelen og han "skal" ha tilgang til nettet har han også fysisk tilgang til boksen. En hardware reset gjør jobben og tar to sekunder. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 kan forklare det bedre, Foreldre skilte seg, mor flyttet til leilighet, hvor de som eier boksen ikke finner papir med passord, jeg veit ikke om de har passord til internettleverandør, jeg har prøvd å komme med kabel, men finner ikke brukernavn/passord på boksen, så de sitter med kabel på nett. Og hardware reseten gjør ikke bare 2 sec, Du skal holde knappen inne i 5 sec. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Reset, kobl deg til boksen og skriv ipadressen du finner i cmd. brukernavn og passord er veldig ofte admin og password. om det ikke stemmer så laster du ned guide/manual fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Okei, Kan prøve, men tror forrige eiere satt passord på den. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Skal du ha USB kan du glemme atheros, da en USB dongle med et atheros chipset ikke kan injektere pakker (Mao. støttes ikke under aircrack-ng). Gå heller for Ralink RT73, da det er det beste chipsettet for USB under bruk av aircrack-ng. RT2570 er også brukbart, men er kronglete å få det til å fungere ordentlig. Skjekk også http://www.aircrack-ng.org/doku.php?id=com...9352ab1d24d#usb Endret 2. juli 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Okei, Kan prøve, men tror forrige eiere satt passord på den. Reset den ved å holde inne en knapp, muligens trenger du noe tynt som en binders eller nål. Null stress. Begynner å tro at du ikke helt har gode intensjoner siden du er så keen på å bruke penger. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 kan ikke ppeoe (Tror det heter det? ) bruker og passord. men ja, det er ikke det eneste jeg skal bruke den til. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Selvsagt kan du resette passord og brukernavn med reset knappen! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg kan forsatt ikke passordet til nettleverandøren uansett hvor mye du ønsker det. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Sier du at det er nettverksleverandøren din som har brent inn passordet sitt i din tråløse router og nekter å gi det fra seg? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Det er forsatt ikke min nettverksleverandør. Det er de som eier leiligheten hvor min bestevenn bor. Jeg kan spørre kameraten min om han kan spørre de som eier, så kan de sikkert ringe dem elns.. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er vel ikke så vanskelig å finne ut av hvilke nettverksleverandør man bruker, forklar situasjonen til de og alt ordner seg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 men jeg lurer forsatt på det med trådløs usb dongle.. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Svarte deg på det tidligere, men hvis du skal ha det i korte trekk; kjøp denne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Så den har Atheros eller Prism0 chipset? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Herre, har du i det hele tatt sett posten min? Edit: Kjapt svar på spørsmålet ditt; Nei, det har den ikke. Den har RT73. Endret 2. juli 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, jeg så posten din. Det er greit med flere alternativer. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hei. Skulle kjøpt en usb dongle da jeg har et annet prosjekt på gang, men den skal være kompitabel med aircrack-ng , så jeg kan cracke WEP og WPA. Om dere har spørsmål ved lovlighet, så har jeg en kamerat som ikke har WEP-Keyen sin (fakta) , Og dette er sefølgelig eneste crackingen det skal brukes til . tenkte å bruke ca 200 kr, og bestille fra komplett.. må nesten bestille idag, eller imorgen. ser noen steder at man trenger Atheros eller Prism0 chipset for å cracke? TaKk på forhånd Du har kun ett alternativ. Edit: Glemte å nevne en viktig ting. Ingen USB enheter støttes av aircrack-ng under Windows, Linux er det eneste du kan bruke hvis du ha USB. Endret 2. juli 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 okei, la over backtrack 3 på en usb minnepenn igår.. det funker vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå