Runningback Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, har kjøpt meg en ny Gilera SMT. Og kunne tenkt meg en turteller på den, bare for å ha litt kontroll. Er det noen som vet hvor jeg får tak i en slik, og er den vanskelig og montere? Lenke til kommentar
makila Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Speedoptions har turtellere. Jeg vurderte det selv i starten faktisk, men jeg fant ut at det ikke er nødvendig. Skal du trimme noe jævlig kan det nok være nyttig (for å se resultater av trimmingen osv.), men skal du kjøre plombert/uplombert hadde jeg ikke brukt penger på det. Du hører hvilket turtall motoren liker seg på uansett. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gilera smt har turteller originalt, sikker på at det ikke er rcr du har kjøpt deg? Lenke til kommentar
makila Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke de nye. Både SMT og RCR kom med turteller før. Rimelig sikker på det i hvertfall, rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har en Hebo turteller som jeg selger. Veldig enkelt å montere. Ta kontakt viss du er int. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har en SMT ja. Den har ikke turteller. Kjøpt ny fra forhandler for 14 dager siden. Men ser det fint ut med en ekstern turteller ved siden av speedometeret? Ja, jeg har planer om å kjøre originalt i starten, går jeg lei så trimmer jeg. Er ikke akkurat så mange fartsgrenser over 50 i byen uansett. Det hadde jo vært fint med en turteller, bare for å ha litt kontroll. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den er 8 cm lang ca. og 1-1,5 cm tykk. Kult å ha mellom styrefestene feks http://www.speedoptions.no/index.php?main_...products_id=628 Du kan få den for 250kr + frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå