Gavekort Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Idag kunne jeg endelig hente mitt elskbare XFX 4890 xXx, så nå har jeg et gigantisk skjermkort som spyr ut varme i disse hete dagene, men nå svetter jeg av glede. Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer. ``Svetter av glede``... Det er også noe Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nice ^^ Skal du clocke? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg elsker å få hentelapper i posten. Det er noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer. ``Svetter av glede``... Det er også noe Ja, nå er det! Nice ^^ Skal du clocke? Det vil ikke være nødvendig siden det allerede er klokket fra frabrikken. Angrer litt på at jeg ikke klokket selv. Herlig å ha et skikkelig skjermkort for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer! Crysis og andre krevende spill for fullt nå eller? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg elsker å få hentelapper i posten. Det er noe av det beste som finnes. Jeg har ikke ventet på en hentelapp på 3 år Bare å ta med sporingsnummeret samme dag! FTW Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) hvorfor ikke bare kjøpe http://www.amazon.com/XFX-GX285NZDFF-GeFor...7552&sr=8-3 Som sagt har jeg allerede hentet kortet mitt, men grunn nummer to er fordi jeg er en ATI/AMD tard, og grunn nummer tre er at jeg har et X48 crossfire-hovedkort. Edit: Grunn nummer fire er at mitt kort gir mye mer for pengene i tillegg til at det yter faktisk bedre i noen spill enn 285 gjør. Endret 8. juli 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå