svennand Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 noen som vet hvor jeg kan få tak i LED deoder. skal brukes til casemodding (bytte ut cd-rom +div lys på kabinettet med blått lys.) har letet overalt men finner det ikke noen plass, hverken på arngren eller clasohlson. :smile: Chodaboy Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 clas ohlson har noe leds, men sjekk på elfa, der finner du det meste Xell Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 I Chlas Ohlson-butikkene får man elektronikkomponenter og andre smådingser i ekspedisjonen (eller hva det heter). ELFA har alle mulige slags LED, sikkert billigere også. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2001 hmmm..... har prøvd meg på Elfa, men fakkern kor mye å velge i, finner jo fakkern ikke fram til noe, noen som kan hjelpe meg og bare fortelle meg hvor jeg skal gå på elfa siden. :smile: jaja ska itt væra enkelt :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Slike spørsmål er enda bedre å stille i overklokkingsdelen av diskusjonsforumet, under "Case mods". MLW Lenke til kommentar
svennand Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2001 ops, er ikke blitt vant til den nye forumgreiene de har begynt med :smile: tror jeg flytter meg over der jeg da, så kan jeg kanskje fange opp noen tips :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå