shug Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei Har hørt du kan bli tvunget til å ta en urinprøve ved innreise og utreise til USA. Stemmer dette? Skal reise 10. August, så lurer på om jeg må holde meg ren hele sommerferien i forkant? Takker for svar Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg måtte ikke avgi urin når jeg dro til USA. Tror det skal gå greit. Ren fra hva? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hmm, jeg måtte heller ikke avgi en urin prøve. Hvor er det du har hørt det? Er det på flyplassen du må avgi eller hva? Lenke til kommentar
shug Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 hasj, tenkte jeg på. Husker ikke hvor jeg har hørt det.. Var fra et par personer, men mulig det ikke hender alle. Kanskje kun de som har noe ang. narkotika på rullebladet? Men hvis ingen her har måttet ta det, så er det vel ikke så farlig :> Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bare kjøp fake urin pulver og bland med vann http://www.passitkit.com/synthetic_urine_powder.htm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dersom de mistenker at du ikke er ren, kan de teste deg ja. Vær også oppmerksom på hva du krysser av på for at du ikke har gjort for å reise inn til USA uten visum... Svarer du ærlig, frykter jeg du diskvalifiserer deg for innreise uten visum... Lenke til kommentar
shug Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Svart nei på alle punktene vedr. spørsmålene om visum.. og det er jo ærlig. ;p har jo aldri blitt tatt for narkotikabruk Røyker jo ikke fast, det er kanskje maks en gang i uka, allikevel hadde det vært kjipt om USA drømmen gikk i vasken pga den ene helgen.. Endret 1. juli 2009 av shug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå