NM91 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hei! Her er et par fluebilder jeg tok i går Tok de med 70-200L og et sett billige mellomringer fra dealextreme :!: Dybdeskarpheten ble kanskje litt feil, men har ikke noe mulighet til å stille på det Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Wow! Ser helt annerledes ut på bilder! Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Veldig flotte bilder(!), men jeg tror du kunne vunnet litt på en bedre koposisjon. Jeg synes midtstillingen bidrar lite, og det støre grønne partiet til høyre er lite interessant og kunne vært unngått Fantastisk uttrykk på den flua da, spesielt det nederste bildet der man får en følelse at av flua ser inn i kameraet! Personlig ville jeg valgt ørlitte mer dybdeskarphet, men om man ikke har valget... Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Var litt usikker på utsnittet, så det kan vel stemme at det kunne vært bedre Vurderer å kjøpe noen litt dyrere mellomringer, er jo litt begrenset hva man får for 40 kr :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Koble objektiv til kamera først, velg blender, trykk dof preview knapp, skru av objektiv og koble på mellomringer i mellom, så holder den blenderen. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Koble objektiv til kamera først, velg blender, trykk dof preview knapp, skru av objektiv og koble på mellomringer i mellom, så holder den blenderen. Det var jeg ikke klar over at gikk ann. Det skal prøves i morgen Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for tipset _DSC1233.jpg. Testa det i dag og det fungerte som forklart Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 litt usikker på utsnittet som de andre sier, men konge bra med detaljer!! selv om det var litt liten dybdeskarphet Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Ble kanskje litt dumt utsnitt ja. Nå som jeg endelig har fått til det med blenderåpningen så er det jo ingen fluer her, så jeg får ikke prøvdt på nytt enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå