Swiffy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, Som topic sier så lurer jeg om det er mulig og ha med laptop på fly, altså bruke den på flyet til og se film, og om det er mulig og lade den på flyet? Jeg tror det er lov og ha med laptop på flyet men er usikker med lading. Og i tilfelle jeg kan lade på flyet blir det vell en sånn jording's kontakt med 3 sanne "dingser" som stikker ut regner jeg med, koster 99,- kr på elkjøp. Så er det noen som vet om det er mulig og ha med og lade laptop på flyet ? Skal lang tur Gardemoen - Stockholm - Thailand ~ Swiffy. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kanskje hvis du kjører 1. klasse. ''Vanlig'' tviler jeg sterkt på. Har aldri hatt tilgang selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Laptop funker det, men på turistklasse er det ingen stikkontakter så du kan bare bruke laptopen helt til batteriet blir tomt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tja, fløy med Singapore Airlines i fjor, som jeg alltid gjør, og de har stikkontakter på økonomiklasse. Null stress å bruke. Samt nettverk, USB og S-video Har nå ikke flydd noen andre enn SIA på langturene mine, så det kommer vel mye an på selskapet. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er usikker på det med stikkontakt, men å kunne bruke laptoppen på flyet skal være null stress. Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Ja, jeg var nesten sikker på at det var mulig med laptop, men er litt usikker med kontakt, Skal ta Thai airways :/ Fler? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tror du må opp i en høy klasse på flyet for og få fasiliteter og godsaker som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå