dr_k Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjører nå 2x 512 som dual-channel på mitt A7N8X-Deluxe kort. Hva skjer når jeg setter ikk 512MB i den siste slot'en? Kjører jeg fortsatt på dual-channel? dr_k Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Tror ikke det. Sjekk i manualen din! Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ja det gjør du, satte nettopp opp et A7N8X system, såvidt jeg husker står det i manualen at du kan kjøre Dual med å ha minne i slot: 1 og 3 2 og 3 1, 2 og 3 kun 1 og 2 nytter altså ikke Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 takker, takker... Da blir det mere ram i heimen gitt! !,5GB er snart i boks! *sikle* dr_k Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 takker, takker...Da blir det mere ram i heimen gitt! !,5GB er snart i boks! *sikle* dr_k Hva i alle dager skal du med 5GB ram? Edit: så !, og tenkte kansje de skulle vært et 1 tall.. uansett.. hva skal du med mer enn 1GB ram? Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det lurer jeg på også. Til vanlig bruk merker du garantert ikke forskjell. Men om du skal kjøre tunge CAD programmer eller etellerannet som krever så mye RAM, da er det jo forståelig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg skjønner ikke hva du skal med mer enn 512mb til vanlig bruk heller jeg da Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 liten tiss? nei, stor tiss, og nok ram Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dersom du kjører XP kan det være kjekt med mye minne (98 støtter uansett ikke mer enn 512MB). Skal han f.eks. drive litt med videoredigering, hvilket har blitt en veldig populær og rimelig(ere) hobby, får man aldri helt nok med minne. Husk også at XP trekker ekstremt mye minne, og du skal ikke ha mange programmer oppe samtidig før harddisken begynner å spinne. Samtidig har prisen på RAM falt så mye det siste halvåret at det ikke er uforsvarlig å kaste inn ei brikke til. - Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå