Snurreleif Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ...Eller er det bare en skrive-feil? http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175005 Jeg følger iallefall spent med i tiden fremover. (Tenkte jeg skulle poste her først i stedet for "Generelt om Spill", da Fable-serien i utgangspunktet er en Xbox serie). Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg vedder på at det kommer en 3'er siden avslutninga på siste expansion pack'en til 2'ern la veldig opp til det. Dessuten tjener de masse penger på denne serien, så er ingen grunn til å ikke lage en oppfølger. Men ville tippe det i artikkelen var en skrivefeil alikevel :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er vel ikke noen stor overaskelse at det kommer en 3er. Som lovesick sier, See the Future la veldig opp til det. Synd ikke Lionhead er på samme nivå som Bethesda når det gjelder DLC, så hadde Fable II hatt lenger levetid. I forhold til Fallout 3 er det latterlig kort på alle måter Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ja, DLC contente varer veldig kort på Fable II ja /= See The Future tok jeg samme dagen som det kom ut, og Knothole Island sitter faktisk kjæresten min og spiller nå Men det er jo egentlig off topic ^^ Men som jeg sa tidligere, er nesten helt sikkert at Fable 3 kommer. Håper bare dette blir litt lengere enn Fable 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fable 3 er blitt uoffisielt bekreftet er par ganger allerede, også av Molyneux, som har uttalt at de har planene klare for fable 3, 4 og 5. Fable-serien var trolig også årsaken til at MS kjøpte opp Lionhead, så Fable-serien kommer til å være med oss en lang stund fremover, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg gikk automatisk ut i fra at 3'ern var på vei da jeg spilte "see the future". Ikke akkurat en overraskelse. Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har akkuratt kjøpt med 360 og er på jakt etter spill, men om jeg skal kjøpe rpg-spill så foretrekker jeg å få med meg historien fra starten av. Så hvilke Fable spill er det som finnes, og i hvilken rekkefølge går de? Når jeg søker på play.com så kommer jeg frem til dette: - Fable - Fable: Lost Chapters - Fable II Er dette alt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) The Lost Chapter er bare en utvidet versjon av 1-ern, og er vel å foretrekke da det har mer innhold. Bare så det er sagt, historien i toern har få eller ingen forbindelser med enern, så det er ingen nødvendighet å spille forgjengeren. Endret 3. juli 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå