Donnie Darko Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Etter mye og men har jeg endelig fått lastet opp siden jeg har laget. Designet er laget i Photoshop, og vet at flere her inne missliker å bruke photoshop til å lage websider. Nå vil jeg helst ikke hade noe kritikk når det kommer til kodingen (for det kan jeg ikke), og den er helt sikkert forferdelig. Tenk ikke på hva som står på siden da dette kun er midlertidig - ville ha siden ferdig, og skrev ned noe tull bare. Men hva synes dere om selve designet? URL: http://www.mathiaslf.hostoi.com/Hjemmeside(2).html Takk Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 You see this page, because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect will be removed once we will finish manually checking all files on this account. As far we check over 100 websites, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get email confirmation once it's done. If you are a visitor - please come back later. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er ikke mulig å se websiden. Gir tilbakemeliding når den kommer opp igjen Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Så dette nå, beklager.Kom tilbake om noen timer EDIT - Da skal den være tilgjengelig. Endret 30. juni 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ops. Det fungerer jo selvfølgelig på min maskin. (: Endret 30. juni 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er sikkert fordi det er du som eier siden. Prøv med en annen nettleser der du ikke er logget inn så ser du nok ikke siden du heller. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kjører du nettsidene fra din egen server? I såfall må du åpne porter på router/brannmur, mest vanlige port til www er 80 eller 8080 om ikke førstenevnte skulle fungere. Vi ser ikke siden om ikke dette gjøres, med mindre du har et webhotell hos en eller annen leverandør (men da burde vi ha sett innholdet). For å teste? Logg inn på en annen pc og på et helt annet nettverk med en annens internett-tilkobling. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 For å teste? Logg inn på en annen pc og på et helt annet nettverk med en annens internett-tilkobling. Eller bruk proxy Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Funker fint nå (: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke noe kritikk å gi? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 For en design-side var det ikke mye god design. Svart på mørkegrå fungerer ikke. Rosa innspill på en ellers fargeløs side faller ikke i smak for min del, og litt forskjellige rosafarger på meny, logo osv. Du har to fotografier på siden, men den skal jo handle om deg som designer skal den ikke? Kontaktinformasjon burde da ligge under "Informasjon", ikke på bunnen av siden, gjerne i tekst, ikke grafikk slik at folk slipper å måtte skrive hva som vises på siden. Dra litt inspirasjon på hva andre designere viser frem på sidene sine, så får du kanskje en klarere ide om hvordan å presentere deg selv for kundene på nett. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 For en design-side var det ikke mye god design.Svart på mørkegrå fungerer ikke. Rosa innspill på en ellers fargeløs side faller ikke i smak for min del, og litt forskjellige rosafarger på meny, logo osv. Du har to fotografier på siden, men den skal jo handle om deg som designer skal den ikke? Kontaktinformasjon burde da ligge under "Informasjon", ikke på bunnen av siden, gjerne i tekst, ikke grafikk slik at folk slipper å måtte skrive hva som vises på siden. Dra litt inspirasjon på hva andre designere viser frem på sidene sine, så får du kanskje en klarere ide om hvordan å presentere deg selv for kundene på nett. Tusen takk for svar (: 1. Skal prøve med noen andre farger. 2. Personelig så synes jeg det var fint, kanskje fler friske farger. Er ikke rosafargene like? Skal gå over det. 3. Jeg visste ikke hva jeg skulle fylle det "rommet" med, og la inn to bilder. Skal se om jeg får en idé om noe annet. 4. Det burde kanskje det ja, men på "informasjon" tenkte jeg å ha en litt mer utfyllende tekst. Får prøve å komme frem til noe annet kanskje. Og tusen takk for link. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det første jeg ser er at det er klin umulig å lese teksten uten å anstrenge seg Spesiellt der hvor det står "Seneste arbeid". Jeg trur det hadde hjulpet en del ved å endre den mørke bakgrunnen til en lysere. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Det første jeg ser er at det er klin umulig å lese teksten uten å anstrenge seg Spesiellt der hvor det står "Seneste arbeid". Jeg trur det hadde hjulpet en del ved å endre den mørke bakgrunnen til en lysere. Kanskje jeg har en litt lysere skjerm enn deg, hehe. Endre bakgrunnen bak? Hva med å endre fargen på teksten? Liker mørk bagrunn. Mens jeg skriver. Har noen en link til den siden som tar for seg farger? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 http://www.webdesignbooth.com/the-ultimate...web-developers/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå