blom93192 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei jeg har akk fått meg Logitech G15 gamingtastatur, å lurer på hva skjermen er til?? Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 RSS-mottaker og CPU/RAM-overvåker mener eg. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Skjermen kan brukes til mye rart og en del spill støtter den for visning div info. Du får også ta i egne brukerlagde apps. http://www.g15mods.com/ Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den lille skjermen kan brukes til mange ting, fks: Alarm, Klokke, CPU og RAM bruking, Når du spiller WoW kommer statsa opp der, Når du spiller Crysis (Det samme som wow), og masse andre funksjoner Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg bruker skjermen til å se tempen på skjermkortet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg bruker skjermen til å se tempen på skjermkortet. Gjorde jeg også når jeg hadde G15. Synes skjermen kanskje var litt unødvendig, men var greit å vite temp-en i kabinettet Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg bruker skjermen til å se tempen på skjermkortet. Gjorde jeg også når jeg hadde G15. Synes skjermen kanskje var litt unødvendig, men var greit å vite temp-en i kabinettet Hvordan gjør dere det? Altså tempen...? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har dette tastaturet norske taster? Og er like greit å kjøpe dette som å kjøpe storebroren G19? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har dette tastaturet norske taster? Og er like greit å kjøpe dette som å kjøpe storebroren G19? Logitech G15 (Norsk Layout) Ville heller tatt G15. G19 er overpriset og ser helt jalla og harry ut spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå