Zlatzman Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tenkte jeg skulle få sett Istid 3 på kino i osloområdet, og dersom man vil ha 3D og engelsk tale står valget mellom Ringen 1, Colosseum 1 og Colosseum 3. Noen som har innspill på hvilken av disse salene som er å foretrekke? Hvor viktig er plassering i sal i forhold til godt bilde i 3D? Lyd er ikke like viktig, tror ikke lydbildet i Istid 3 er så alt for viktig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Colosseum 1 er størst, men Ringen 1 har bedre bilde. Ville derfor ha valgt den. Jeg er ingen ekspert på 3D, men ville ha satt meg mest mulig sentralt i salen for å få minst mulig forvrengninger i 3D-effektene pga. skjevt perspektiv. Mulig det ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Takker for tips, men så dessverre filmen før tipset kom. Ble Colosseum 1, satt sånn ca. midt i salen. Bildet var helt greit, men var noen problemer med skarphet til tider. Fullt mulig dette bare var en begrensing på 3D-teknologien (RealD), skal få sett 3D-film i en annen kinosal etter hvert så jeg har noe å sammenligne med. Forøvrig er 3D-film dyrt, eller så har kinoprisene økt i det siste. 120,- (ikke inkl. 3D-briller) for Istid 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå