andreyy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, lurer på om noen kan tipse meg om fiskestang og snelle? Budsjettet er opp til 1500 - 1800kr. Skal for det meste brukes fra båt så det blir noe jeg trenger til sjø(om dere trenger den informasjonenxD) Takk. -andreyy Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei, lurer på om noen kan tipse meg om fiskestang og snelle? Budsjettet er opp til 1500 - 1800kr. Skal for det meste brukes fra båt så det blir noe jeg trenger til sjø(om dere trenger den informasjonenxD) Takk. -andreyy Skal du fiske i havet etter torsk,sei etc.? Eller ser du for deg ei stang som du kan bruke litt til å kaste med fra land også? Hvis ja på siste,det finnes noen fiskesett der man kan gjøre stanga om til pilkestang ved å bytte stang tupp(følger seff med)..g-sportselger ett slikt sett:shimano "pilk og kast" Jeg anbefaler de fleste å kjøpe sett,grunnen er at man sparer mye i forhold til å sette sammen selv. Skal du bruke stanga til dorging og kasting er det fint med 9-10 fot,slukvekt 20-50:elbe fiskeogsport Sjekk ut sportsbutikker etter sett,tilbud m mere. Da får du litt ekstra til sluker og sånt. Noen forslag for rent båtfiske :www.xxl xxl fiskeglede.no Skitt fiske! Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 jeg trenger nok ei stang jeg kan kaste med fra land oxo ja. glemte å nevne det først:P Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 det blir nok shimano pilk og kast eller den øverste comboen hos elbe. Hvilken anbefaler du mest av de 2? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 det blir nok shimano pilk og kast eller den øverste comboen hos elbe. Hvilken anbefaler du mest av de 2? Jeg ville kjøpt shimano settet fra elbe. Pilk og kast settet blir hverken fugl eller fisk. Like greit å kjøpe seg en pilkestang. Mye bedre stang og snelle, det vil du merke ved kasting. En pilkestang av ok kvalitet, er ikke noen stor investering. Denne skulle passe fint:skitt fiske Det kan jo lønne seg å sjekke litt på nett/butikker(coop obs sport selger veldig billige sett) etter komboer i den vektklassen jeg snakker om,noen komboer følger det med 270m fireline(verdi 400+) Du får ha lykke til! Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 tenker det bli combo1 fra elbe. takk for hjelpen Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 hei, jeg vet jeg har satt denne tråden som løst men jeg tenkte jeg kunne skyte inn hva jeg kjøpte. Jeg kjøpte en shimano fra intersport: http://www.intersport.no/Misc/Product/?que...id=651630(BC_6) den der jeg likte den veldig godt å er bra fornøyd med prisen:) Lenke til kommentar
A23 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Beastmaster stang med slukvekt opp til 50g, og shimano exage 6000 snelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå