Bear^ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Var det som var opprinnelig ment men fikk da så beleilig 4000 Kr igjen på skatten så investerte i en PS3 samt 4 spill, betalte tilsammens 4000 kr for hele sulamitten (Resistance Fall of Men, Uncharted, Assassins creed og Heavenly sword). Skjønner ikke helt hvor folk har fått det fra at jeg er tilnærmet Sony hater men men, regner med at er man uenig med enkelte blir man raskt stemplet slik, gjør meg ingen ting, jeg er der for spillene sin skyld og hvilken enhet de kommer på gir jeg blanko i Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ikke minst går det ann å lade kontrollen når man ikke spiller. Tho det er ikke mulig å når maskinen er helt ny. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Dette ble plutselig en passende tråd. Herrejemeni det hadde vært deilig med en PS3 kontroller som hadde samme oppsett som Xboxen, ja. Likte forøvrig bedre R2+L2 på PS2 sine kontrollere. Nå aner ikke jeg hvilken kontroller jeg har brukt, men den hadde shock iallefall. Min erfaring er også at PS3 bråker mindre enn Elite.. Edit: Egentlig denne jeg er på jakt etter i trådløs.. --> LINK Endret 22. juli 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Grattis med innkjøp an skikkelig konsoll. Det at du ikke liker kontrolleren, men jeg som liker kontrolleren kan ikke fordra den til 360. sikkert noe i det der (hvordan den ligger i handa^^) Kan ikke se at det er blitt nevnt Battlefield Bad Company og 1943 (sist nevnte kan kun kjøpes på PSN.) Men jeg anbefaler i allefall disse spillene Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Var det som var opprinnelig ment men fikk da så beleilig 4000 Kr igjen på skatten så investerte i en PS3 samt 4 spill, betalte tilsammens 4000 kr for hele sulamitten (Resistance Fall of Men, Uncharted, Assassins creed og Heavenly sword).Skjønner ikke helt hvor folk har fått det fra at jeg er tilnærmet Sony Meget bra pris det da, Uncharted alene er jo nesten verdt halve prisen, etter min mening. Hehe Endret 24. juli 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Grattis med innkjøp an skikkelig konsoll. Det at du ikke liker kontrolleren, men jeg som liker kontrolleren kan ikke fordra den til 360. sikkert noe i det der (hvordan den ligger i handa^^) Kan ikke se at det er blitt nevnt Battlefield Bad Company og 1943 (sist nevnte kan kun kjøpes på PSN.) Men jeg anbefaler i allefall disse spillene Jeg nevnte Bad Company i innlegg nummer 4 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Grattis med innkjøp an skikkelig konsoll. Det at du ikke liker kontrolleren, men jeg som liker kontrolleren kan ikke fordra den til 360. sikkert noe i det der (hvordan den ligger i handa^^) Kan ikke se at det er blitt nevnt Battlefield Bad Company og 1943 (sist nevnte kan kun kjøpes på PSN.) Men jeg anbefaler i allefall disse spillene Jeg nevnte Bad Company i innlegg nummer 4 Jaja, en av 2 er ikke så dårlig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå