Gå til innhold

Nå er den hellige time; innkjøp av PS3

Bear^

Anbefalte innlegg

Var det som var opprinnelig ment men fikk da så beleilig 4000 Kr igjen på skatten så investerte i en PS3 samt 4 spill, betalte tilsammens 4000 kr for hele sulamitten (Resistance Fall of Men, Uncharted, Assassins creed og Heavenly sword).

Skjønner ikke helt hvor folk har fått det fra at jeg er tilnærmet Sony hater men men, regner med at er man uenig med enkelte blir man raskt stemplet slik, gjør meg ingen ting, jeg er der for spillene sin skyld og hvilken enhet de kommer på gir jeg blanko i :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ble plutselig en passende tråd. Herrejemeni det hadde vært deilig med en PS3 kontroller som hadde samme oppsett som Xboxen, ja. Likte forøvrig bedre R2+L2 på PS2 sine kontrollere. Nå aner ikke jeg hvilken kontroller jeg har brukt, men den hadde shock iallefall.

Min erfaring er også at PS3 bråker mindre enn Elite..

Edit:

Egentlig denne jeg er på jakt etter i trådløs.. --> LINK

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Grattis med innkjøp an skikkelig konsoll. Det at du ikke liker kontrolleren, men jeg som liker kontrolleren kan ikke fordra den til 360. sikkert noe i det der (hvordan den ligger i handa^^)

Kan ikke se at det er blitt nevnt Battlefield Bad Company og 1943 (sist nevnte kan kun kjøpes på PSN.) Men jeg anbefaler i allefall disse spillene :)

Lenke til kommentar
Var det som var opprinnelig ment men fikk da så beleilig 4000 Kr igjen på skatten så investerte i en PS3 samt 4 spill, betalte tilsammens 4000 kr for hele sulamitten (Resistance Fall of Men, Uncharted, Assassins creed og Heavenly sword).

Skjønner ikke helt hvor folk har fått det fra at jeg er tilnærmet Sony

Meget bra pris det da, Uncharted alene er jo nesten verdt halve prisen, etter min mening. Hehe :p Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Grattis med innkjøp an skikkelig konsoll. Det at du ikke liker kontrolleren, men jeg som liker kontrolleren kan ikke fordra den til 360. sikkert noe i det der (hvordan den ligger i handa^^)

Kan ikke se at det er blitt nevnt Battlefield Bad Company og 1943 (sist nevnte kan kun kjøpes på PSN.) Men jeg anbefaler i allefall disse spillene :)

Jeg nevnte Bad Company i innlegg nummer 4 :p

Lenke til kommentar

Jeg nevnte Bad Company i innlegg nummer 4 :p

Jaja, en av 2 er ikke så dårlig da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...