AMDturbo Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Skrur systemet seg av etterpå? i såfall prøv å snu CPU vifta riktig vei, dette er en feil som går igjen en del ganger.Lykke til! Feil veg?? jeg har den slik hele tida jeg, og det er liten eller ingen forskjell. Jeg synes bare det er så dust å blåse varm luft ned på hovedkortet for å varme opp alle komponentene der, derfor.... AMDturbo Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Meg selv og en jeg kjenner hadde svart skjerm! Begge hadde samme problem... CPuen satt ikke helt onklig! Måtte dytte den litt ned Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 kan det være at skjermkortet er skadet eller sitter løst? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 nå har eg fått 2 eksempler på at svart skjerm kan skyldas at cpu ikkje er heilt skikkeleg festa, nokon som veit om det går ann å starte systemet uten cpu? (feks at eg får pipelyder og leser feilmelding i bios?) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 hah dette er heilt utroleg festa cpu på nytt igjen...PANG det funka takk for hjelpa Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hah dette er heilt utroleg festa cpu på nytt igjen...PANG det funka takk for hjelpa hehe, skjer ofte den feilen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå