Alex_2xA Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 JEg skal bestille meg en PSP 3000 nå, men hvor burde jeg gå? Jeg ser en del nettbutikker i Norge har en deal med batman lego, men jeg er overhode ikke interessert i det spillet . Ønsker bare konsollen, men så klar om konsollen er billiger med det spillet, så får det bare være . Og i forbindelse med det lurer jeg på hvordan det er å bestille fra play.com? Blir det toll på den og slikt, tar det mye elngere tiod om den må fortolles, er det dyrt og fortolle den? Eller finnes det andre nettsider nå som har gode deals på PSP 3000? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Og i forbindelse med det lurer jeg på hvordan det er å bestille fra play.com? Blir det toll på den og slikt, tar det mye elngere tiod om den må fortolles, er det dyrt og fortolle den? Toll blir det ikke, men moms må du nok betale. Den er på 25%, du må også betale moms på frakten, du får også ett tollgebyr på ~200kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 PLay.com sender ikke elektronikk til norge så det er uansett utelukket. Dessuten mister du reklamasjonsretten du har i henhold til norsk lov, som sammen med fortollignsvagift og mva nok gjør at det blir mye billigere å bestille i norge. Btw, hvorfor ikke vente på PSP!go? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 PSP go har mindre skjerm, og jeg får samme mulighetene med 3000 med et ekstra minne kort + tilgang til UMD diskene . Og, takk for oppklareringen for Play.com Noen andre gode nettbutikker i norge for PSP? til rimligst mulig pris that is . Jeg har sett på standard sidene som mpx og komplett, men jeg handler sjeldent annet en data deler på nett og er disse to butikkene jeg kjenenr godt til. Er f.eks papyrus en god butikk, som en kan stole på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Gamezone er vel det mest naturlige valget på slik, de pleier å ha vettuge priser óg. Go! skjermen er mindre, men samme oppløsning. Om det er noe nintendo DS har vist, så er det at det hjelper ikke å ha stor skjerm om oppløsningen suger. Foretrekker selv mindre skjerm enn 4"+ på 480x272, det er grei oppløsning til 3-3.5" (som ipod touch) men når du kommer oppp i over 4" synes jeg ting skal være 800x480. Men det blir avsporing og personlig preferanse Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!! Det var akuratt det jeg letet etter!!!! Du reddet dagen min! det var 1 igjen på lager også gitt Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 overasket over hvor dyre pspper er i nnorske butikker, kjøpte min i en vanlig butikk i portugal for 1200kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå