Fotofashion Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fra siste bryllupsfotografering. Tok bilder fra taket til Rica Nidelven her i trondheim. Abselutt ikke ideele solforhold, knall sol kl 1300 om dagen. Og fotografen svetta som en gris , kjekt med værtett kamera. dette er et av 150 bilder som klienten har å velge mellom. Og en med annen etterbehandling. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Her liker jeg etterbehandlingen men liker ikke at du har kroppet tuppen av skoen hans, jeg ville også ha klonet bort menneskene i bakgrunnen samt se å få rettet opp høyre siden og rekkverdet bak Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 skoene er ikke kroppet bort. blir det ikke litt tomt, hvis menneskene blir fjærna.. de er jo en del av miljøet. Brudeparet feirer sin lykke, og andre folk har mindre betydning den dagen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det ser skjevt ut, og jeg må si at bakgrunnen ble veldig forstyrrende, selv om det var slik du hadde tenkt det. :/ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Rotete bakgrunn/omstendighet. Uttrykket på mannen virker også veldig uoppriktig, men gitt den rimelig banale posisjonen de er fotografert i kan jeg ikke si jeg klandrer ham for det. Det der er ikke et bilde jeg ville hatt på veggen når svigers kommer på besøk. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Ser deres synspunkt. Hadde kunden ikke ønsket et slikt bilde så har vi heller ikke foretatt fotograferingen på et slikt sted. Da har hvertfall jeg valgt å gjøre det i studio, som er langt lettere. Smak og behag, dette er et av bildene de valgte ut nå. Og havner nok som takkekort, eller forstørrelse. So I'm happy Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kult bilde, mèn, liker ikke hode plasseringen din; den gjør at bakgrunnen blir forstyrrende. Hadde du feks plasser hodene mot himmelen istede ville bakgrunnen blitt mye mindre forrstyrrende (ikke at den på død og liv skal være helt rolig, men du kunne fort behold mye av by bildet nedenfor og fått ett mye mere harmonisk bilde) Ihvertfall med tanke på at du ikkje har noen kicker lys osv. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 yes, har den vinkelen også Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg synes det er kjempekult jeg Men foruten det andre har nevnt, så har jeg ikke så mye å tilføye. Synes definitivt det med farger er best. Jeg liker det kalde stikket i fargene, som passer bra til posituren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå