Gå til innhold

BK: Newlyweds, lokasjons foto

Anbefalte innlegg

Fra siste bryllupsfotografering.

Tok bilder fra taket til Rica Nidelven her i trondheim. Abselutt ikke ideele solforhold, knall sol kl 1300 om dagen. Og fotografen svetta som en gris :p, kjekt med værtett kamera.

dette er et av 150 bilder som klienten har å velge mellom.

post-3088-1246369390_thumb.jpg

Og en med annen etterbehandling.

post-3088-1246369442_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rotete bakgrunn/omstendighet. Uttrykket på mannen virker også veldig uoppriktig, men gitt den rimelig banale posisjonen de er fotografert i kan jeg ikke si jeg klandrer ham for det. Det der er ikke et bilde jeg ville hatt på veggen når svigers kommer på besøk.

Lenke til kommentar

Ser deres synspunkt. Hadde kunden ikke ønsket et slikt bilde så har vi heller ikke foretatt fotograferingen på et slikt sted. Da har hvertfall jeg valgt å gjøre det i studio, som er langt lettere.

Smak og behag, dette er et av bildene de valgte ut nå. Og havner nok som takkekort, eller forstørrelse. So I'm happy :)

Lenke til kommentar

Kult bilde, mèn, liker ikke hode plasseringen din; den gjør at bakgrunnen blir forstyrrende. Hadde du feks plasser hodene mot himmelen istede ville bakgrunnen blitt mye mindre forrstyrrende (ikke at den på død og liv skal være helt rolig, men du kunne fort behold mye av by bildet nedenfor og fått ett mye mere harmonisk bilde) Ihvertfall med tanke på at du ikkje har noen kicker lys osv.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kjempekult jeg :)

Men foruten det andre har nevnt, så har jeg ikke så mye å tilføye.

Synes definitivt det med farger er best. Jeg liker det kalde stikket i fargene, som passer bra til posituren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...