hitokiri Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nå kan du prøve alpha 2-versjonen av Mozillas mobilnettleser Fennec. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det hadde jo vært spennende og se om denne nettleseren kan hamle opp med Opera mini, eller om Opera fortsatt er litt bedre enn firefox på dette området. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Testet den litt kjapp, og er ikke imponert. Ikke noe kjapp, det er helt sikkert. Stor, treg å loade, brukte lang tid på å loade sider, og likte ikke helt zoomingen. Men men, er jo en Alpha Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Mobil-Firefox bør komme for flere plattformer etter hvert, f.eks. Android (Opera Mini skal gjøre det). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (Opera Mini skal gjøre det).Opera Mini har gjort det en stund allerede. Men jeg skule gjerne sett den siste betaen av Opera Mobile ikke-mini som inkluderer sidekrumping poå samme måte som mini gjør. Mini var jeg ikke helt fornøyd med, det ble litt for knotete. Jeg forventer en litt mer "fullstendig" web-opplevelse på androidtelefonen min. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har hvertfall prøvd Opera Mobile 9.7beta, og den fungerer meget bra. Men det mangler fremdeles en god del. Jeg håper da at Firefox får til det lille ekstra som gjør det enklere å navigere og å zoome inn og ut uten problemer. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det hadde jo vært spennende og se om denne nettleseren kan hamle opp med Opera mini, eller om Opera fortsatt er litt bedre enn firefox på dette området. Fennec vil aldri hamle opp med Opera Mini på det som er Opera Minis styrker: Komprimering og kompatibilitet med mange, mange telefoner. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Men hvorfor sammenlikne Fennec og Opera Mini? Er Fennec Java basert? Eller er det Android/WM6?I så fall må det jo sammenliknes med Opera Mobile. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Det er et spennende prosjekt! Endret 30. juni 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg