Donnie Darko Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har nettopp laget meg et design i Photoshop som jeg gjerne vil ha som webside. Jeg har slicet alt ferdig, og lagret den for web. Hva er det jeg gjør så i Dreamweaver for å få siden slik at man har flere undersider? EKS: På forsiden har jeg laget en meny der det bla. står "HJEM", hva skal jeg gjøre for at man kommer til den siden når man trykker på den? Og hvordan får jeg designet jeg har laget til forsiden til de andre undersidene? Kunne også tenkt meg en enkel bildefremviser som kommer opp når man trykker "ARBEID". Er det mulig? Er fullt klar over at flere her inne missliker denne metoden, og at koden som blir laget er forferdelig. Men vennligst hold det for dere selv. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Fant ut av det selv, men har oppstått et lite problem. Når jeg prøver å uploade siden jeg har laget via dreamweaver sin FTP så kommer ikke siden min opp. Er vanskelig å forklare, men det skjer ingen ting. EDIT - Nå skjedde det noe, men fungerer fortsatt ikke. Resultatet blir alltid slik: http://www.mathiaslf.hostoi.com EDIT - Da fungerer den. Hadde satt pris på om noen kom med kritikk på hva som var bra/dårlig. Ikke tenk på hva som står der, det var noe jeg bare skrev. Endret 30. juni 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Hole Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 - For mørk tekst i forhold til bakgrunnen. (Der det er mørkegrått) - Rammene på fotografiene er ulike. - Bildene kunne godt vert jpeg. De er ganske store. Og for mange. Er mange plasser du ikke hadde trengt bilder, og noen plasser bildene kunne vert slått sammen til ett. Men det har vel med måten du har laget siden på, som jeg ikke skal gå mer innpå. Jeg mener også at all tekst skal vere tekst, og ikke bilder. Dersom jeg vil sende deg en epost, må jeg skrive addressen din manuelt siden jeg ikke kan kopiere den. Og jeg er lat. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 - For mørk tekst i forhold til bakgrunnen. (Der det er mørkegrått)- Rammene på fotografiene er ulike. - Bildene kunne godt vert jpeg. De er ganske store. Og for mange. Er mange plasser du ikke hadde trengt bilder, og noen plasser bildene kunne vert slått sammen til ett. Men det har vel med måten du har laget siden på, som jeg ikke skal gå mer innpå. Jeg mener også at all tekst skal vere tekst, og ikke bilder. Dersom jeg vil sende deg en epost, må jeg skrive addressen din manuelt siden jeg ikke kan kopiere den. Og jeg er lat. Takk for svar. Skal fikse på teksten. Er også klar over at rammene på bildene er ulike. Dette er bilder som ikke skal være der, men kom ikke på noe annet i farta. Skal også fikse på teksten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå